Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Liever vandaag dan morgen :sweat_smile:
Eindelijk besloten dat wanneer ik een volgend horloge koop dit hem toch moet gaan worden. Helaas heb ik nog een hoop om mij in te verdiepen (al bied dat ook weer voorpret).

Heb die van crownguard in de smiezen maar kan de trekker nog niet helemaal overhalen haha

5 likes

20 likes

:sunglasses:

3 likes

Doen! Zo mooi, zeker de ‘hesalite’ (plexiglas) uitvoering … :heart_eyes:

Dit is degene die het meest trouw is aan ‘de echte moonwatch’, mocht je daar gevoelig voor zijn. Ook is deze thans nog de enige moonwatch die echt NASA flight qualified is volgens mij. De uitvoering met de zichtbodem en saffier is dat niet, de meeste limiteds (en dat zijn er nogal wat) ook niet. Is allemaal best belangrijk, mocht je nog van plan zijn naar de maan te gaan. :sunglasses:

3 likes

Toevallig moet ik dit jaar nog een vakantie boeken dus ik zal Elon eens een belletje geven :wink:. Maar zonder gekheid vind ik nieuw nieuw ergens wel fijn maar trekt het mij ook wel als ik sommige oudere modellen zie waarbij als wat minder crispy wit is.

Ben mij nog aan het inlezen van alle pro’s en cons op het moment. Dank in ieder geval voor je feedback :+1:

1 like

Ik heb nog wel een leestip voor je, als je nog ergens iets meer dan honderd euro hebt liggen. Echt een mooi boek!

Heb hem zelf gekocht bij Books.etc in Engeland. Met een paar dagen in huis.

1 like

Ook het overwegen waard, 600 pagina’s leesvoer daar moet ik toch wat uit kunnen halen haha

Thanks!

1 like
17 likes

5 likes

De blauwe variant met date is nog een stapje mooier !

1 like

4 likes
4 likes

Pfff,… zo zonde, dat ze dit soort lelijke uitvoeringen maken.

3 likes

Gisteren een normale 3800 kunnen passen en was best onder de indruk.

Behalve de band, daar was toch best telleurstellend.

Maat een beetje TT vind ik wel kunnen in de zomer.



Grand Seiko sbgv245

23 likes

Deze Monaco blijft ook maar spoken :slight_smile:

15 likes

Deze graag, maar dan niet alleen vandaag :ok_hand::sunglasses:. Ben benieuwd hoe lang je voor deze moet wachten :thinking::roll_eyes:

6 likes

Got it, love it.
Hoe lang je moet wachten ligt aan hoeveel je wil betalen bij de greys (7K) of hoe goed je een klant bent bij de AD :smile:

1 like

Welke grey heeft een nieuwe voor 7K :thinking:

1 like

MY BAD !!! Ik zit er 2K naast (de verkeerde kant op, sorry :frowning: )

PW