Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Das een aparte Cartier.

Leuk ding… maar Longines heeft zoveel klasse designs dat deze me wat minder doet.

Kan ik inkomen. De wijzerplaat en wijzers doen me sterk denken aan de vintage van mijn grootvader, vandaar dat ik 'm wel sprekend vind :blush:

4 likes

Zeker… hij is ook mooi maar dat vind ik de Longines Legend diver… of Conquest Heritage ook en die zijn net wat unieker wat design betreft.

1 like

ik heb altijd een zwak voor sub seconden. :ok_hand:

1 like

Die hebben inderdaad wel wat meer Longines uitstraling. Deze Military had evengoed van een ander merk kunnen komen, dat klopt wel :blush:

Zijn idd typische wijzers die op veel horloges uit die tijd terugkomen.

Ik vind de Longines niet verkeerd en met name ook de step case

4 likes

Klopt wat betreft de wijzers. De kast is inderdaad goed gelukt en de brushing op de zijkant vind ik ook een pluspunt :blush:
Leuk horloge voor als je geen vintage aandurft, maar toch echt de uitstraling van de jaren 40 wil. Dat er Longines opstaat is mooi meegenomen ipv het zoveelste microbrand.

1 like

Vandaag had ik deze wel willen dragen :heart_eyes::ok_hand:

11 likes

Deze:

image:hodinkee

3 likes

Ja voor een ETA flieger kun je ook elders terecht

1 like

Ter ere van 150 jaar Tissot hebben ze mooie horloges uitgebracht.
Deze rechthoekige staat tot mijn beschikking als ik dat wens.
En dat is heel niet vervelend natuurlijk…


Maarrrrr

Deze onderstaande goudkleurige special edition met geprononceerde tepels (durf dat te schrijven omdat dat een legitieme term is voor de bolletjes die de urenindices zijn)
Is wel heeeeeel aantrekkelijk

11 likes

Deze had ik best willen proberen

8 likes

Ik ook. Alleen dat verkoopprijsje was wat hoger dan gedacht :disappointed_relieved:

2 likes

Tikkeltje slechts…

1 like

Deze had ik wel willen dragen vandaag.

6 likes

:heart_eyes:

16 likes

Misschien toch wel weer deze… :thinking:

6 likes

:musical_keyboard:

13 likes

Ik zie een side collection aankomen, naast je imposante verzameling Datejust wijzerplaten.

1 like