Wat is de omvang van je polsen (poll)

De betrouwbaarste manier van meten schijnt slap/ontspannen te zijn en dan uitrekken. :sweat_smile:

Maar goed we dwalen wat af


1 like

@Chillekasper jij dacht zeker dit moet ik even pollsen? :grin:

1 like

Oh? En dat uittrekken, doen we dat aan het voorhuidje of aan de kop zelf? In het eerste geval kom ik van een koude kermis thuis, want die heb ik niet meer. :slight_smile: Ik heb er god zij dank geen beeld bij.

2 likes

9fe1da857a868460ee83e0ebc6a5c0fa

Dit ben jij
 :yum::sunglasses:

3 likes

Oh simpel, je stopt gewoon de kop tussen een bankschroef en dan leun/hang je naar achteren tot ie niet meer langer wordt


3 likes

Ik heb mensen gekend met die fetisj. Ik ben er geen van. Dan grossier ik nog liever in polsomtrekken.

On a serious note, ik meen ooit een keer te hebben gelezen dat ze het zo doen bij die echte onderzoeken omdat het slap opmeten/rekken uitsluit of iemand wel of niet zijn max stijfheid heeft bereikt (die weer afhankelijk is van de vorm vd dag en staat van opwinding).

1 like

Tis wel soort van in verhouding.
Bovenarmen zijn 50 cm. Ben geen :
PopEye

4 likes

Hahaha
 Ik kwam ooit een pool in een poolhal tegen die met z’n dronken kop Maktsiemoem Paauwer stond te roepen, dus als jij dat zo zegt moet ik heel erg Maktsiemoem Erection denken. :rofl: :rofl: :rofl:

Maar goed. Polsmaat. :grin:

1 like

Je weet ongetwijfeld dat vrouwen ook polsen hebben?

6 likes

Is er al een “only 16,5 cm wrist(!)shots” topic aangemaakt?

Edit: typo en verduidelijking

1 like

Maken we geen “only 20+cm Wristshot topic”? @Bertus1

1 like

En dan denk je alles van vrouwen te weten
 :scream:
Ik ga aan mezelf twijfelen nu.

On a more serious note: daar dacht ik ook aan maar gezien zijn ‘verbazing’ dat hij die polsen regelmatig voorbij zag komen, nam ik aan dat hij mannenpolsen bedoelde.

@Chillekasper?

2 likes

:joy:, zou er vrij stil zijn denk ik.

2 likes

:smile: :smile: :face_with_hand_over_mouth:

:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::sweat_smile:

Inderdaad. Tijdje terug had meen ik @Dao een topic gemaakt over wat voor maar horloge je grof gezegd moet hebben wanneer je bepaalde omtrek hebt. Ik denk overigens wanneer je 15cm polsen hebt dat makkelijk een horloge van 34-38mm kunt hebben, maar dat groter al snel te groot zal uitzien. Maar dat is wat ik denk. Ik draag weleens van die vintage horloges van mijzelf, maar zal eerlijk zijn dat ze soms in mijn ogen echt te klein uitzien. Baal dan echt dat ik van die brede polsen heb
:flushed:

1 like

Hoe dan?

Dat ziet er goed uit. Ik begrijp niet wat daar mis mee zou moeten zijn!

Sssstttt​:shushing_face::shushing_face::shushing_face::see_no_evil:

Gewoon omdat ik schrik wanneer ik van die smalle polsen voorbij zie komen met grote horloges. Ik ga mij dan afvragen wat men hier gemiddeld heeft
 vooral omdat ik dan onzeker wordt over mijn bredere polsen
:sweat_smile:

1 like