Dode/failliete merken opnieuw leven inblazen. Meeliften op succesvolle modellen van andere merken. Gedrochten verkopen wat elk zichzelf respecterend merk niet zou aandurven. Blijkbaar is de Instagram generatie daar gevoelig voor.
Dat zegt overigens meer over de kopers dan over het merk Invicta.
Korting… Zo wil ik het niet noemen ik denk ook niet dat mensen daar in trappen en denken een topdeal op de kop te tikken. Mensen vinden het wellicht toch mooi of willen gewoon een lookalike rolex
Klaarblijkelijk is er voldoende publiek voor een merk als Invicta - zo ook voor allerlei andere ‘mode’ gevoelige merken.
Wij hebben of menen hier dan wel de wijsheid of ‘Stijltjes’ in pacht te hebben maar het grote publiek heeft een eigen smaak. Als ik zie hoe druk het bij McDonalds is…
Heel veel mensen (die niet op het forum aanwezig zijn) willen een horloge en vinden 200,- al een vermogen om te spenderen … als daar tegenover dan wat marketing staat verklaart dat naar mijn idee hey succes van Invicta … ik zal niet zeggen dat wat wij hier op het forum verspreiden de absolute waarheid is op horlogegebied (of wel natuurlijk ), maar denk wel dat 99% van de forumleden zich ook naar voor 1% aangetrokken voelt worden tot Invicta