Wat is de succesformule van Invicta?

Mafklappers die het blijven kopen.

Dode/failliete merken opnieuw leven inblazen. Meeliften op succesvolle modellen van andere merken. Gedrochten verkopen wat elk zichzelf respecterend merk niet zou aandurven. Blijkbaar is de Instagram generatie daar gevoelig voor.

Dat zegt overigens meer over de kopers dan over het merk Invicta.

4 likes

En waarom kopen die dat vervolgens? :crazy_face:

Dat voorbeeld van Bol.com, kan je die dan bij Watch2Day kopen voor € 200,- ?

Off Topic

na het lezen van de titel

1 like

Geen idee? Nog niet gezien. Maar ben bang dat je zoiets dus nog zelfs voor de helft kunt krijgen.

Zolang er Wendy Wansmaak’s rondlopen zal Invicta zegevieren.

14 likes

Ik zou me dat niet kunnen bedenken. Mogelijk komt dat omdat ik een vol verstand heb. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

2 likes

Succesformule is één woord. :face_with_monocle:

6 likes

Ik wil dit niet krijgen.

5 likes

Dit soort topics doet me afvragen wat ik hier doe.

Ik weet t: inkoppertje

3 likes

Omdat mafklappers dat doen.

1 like

Graag naar off topic. Doe je het zelf even?

1 like

Visuele handicap?

1 like

Korting… Zo wil ik het niet noemen :joy: ik denk ook niet dat mensen daar in trappen en denken een topdeal op de kop te tikken. Mensen vinden het wellicht toch mooi of willen gewoon een lookalike rolex

3 likes

Welk succes?

Hi,

Klaarblijkelijk is er voldoende publiek voor een merk als Invicta - zo ook voor allerlei andere ‘mode’ gevoelige merken.

Wij hebben of menen hier dan wel de wijsheid of ‘Stijltjes’ in pacht te hebben maar het grote publiek heeft een eigen smaak. Als ik zie hoe druk het bij McDonalds is…

Groet, Vincent

10 likes

Heel veel mensen (die niet op het forum aanwezig zijn) willen een horloge en vinden 200,- al een vermogen om te spenderen … als daar tegenover dan wat marketing staat verklaart dat naar mijn idee hey succes van Invicta … ik zal niet zeggen dat wat wij hier op het forum verspreiden de absolute waarheid is op horlogegebied (of wel natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:), maar denk wel dat 99% van de forumleden zich ook naar voor 1% aangetrokken voelt worden tot Invicta :blush:

1 like

Als ik de verschillende post zo lees, dat ben ik gekke Henkie hier met mijn Invicta’s…:joy:

2 likes

Absoluut, min 7 en min 5. En met mijn lenzen in ben ik verziend. Nu jij weer.

1 like

Wij gaan dit bevestigen noch ontkennen :joy::ok_hand: