Wat is de succesformule van Invicta?

Nee, maar je betaald er wel WOZ belasting over.
Dat ding heeft zijn eigen postcode, niet te kort… :laughing:

5 likes

Wauw. Waar kan ik deze wandklok bestellen?

Is dit het Invicta forum geworden waarbij je het gevoel hebt het merk opgedrongen te krijgen?

3 likes

Je kunt het ook overdrijven. Wanneer je door de topics heen scrolt dan zie je topics over Omega, Rolex, en heel wat andere algemene topics over allemaal andere merken.

:joy::joy:

3 likes

In dit topic vind je het antwoord op de vraag.

3 likes

Haha… ik dacht hetzelfde.

En het is wel vaker gezegd door anderen, het zijn dit soort merken die het zaadje planten voor onze afwijking. Het is de cannabis onder de horloges… de opstap naar meer. Mmm… misschien toch maar verbieden? :face_with_monocle:

Het zegt een 15/16 jarige natuurlijk niks waar het oorspronkelijke model vandaan komt. Hij vindt het gewoon een mooi horloge. Later (of niet) wil hij de real deal obv wat hij nu draagt.

Je zou bijna kunnen stellen dat de ‘grote’ merken belang hebben bij de copy cats van horlogeland.

We moeten vaststellen dat @Chillekasper de visionair is, de Messias, de roeper in de woestijn, degene die het kruisdroeg voor ons… wij afvallige die het niet zagen.

Amen. En een fijne dag.

6 likes

Is dit een teaser voor de komende strip?

4 likes

Dit zeker. :stuck_out_tongue:

Hooguit als vakantie of klus horloge ipv Gshock. En daarna wegknikkeren.

1 like

Iig niet voor morgen. Die schets is al af. Moet ik vanavond nog inkten en inschilderen. #tijdtekort.

Maaaaar… het wordt een mooie geschiedenis les met wat uitzoekwerk. :wink:

2 likes

Ik moet ineens aan de stripserie “van nul tot nu” denken.
Kennen jullie deze nog,… .nog… … .nog… … … …nog

2 likes

Oja! :grin:

2 likes

Precies! :joy:

1 like

Ah. Jeugdsentiment voor mij. Deze heb ik wel gelezen op de basisschool!

1 like

Jazeker. Ik geloof dat ze nog bij mijn ouders liggen maar dat we 1 deel missen.
Toch weer eens opzoeken.

1 like

Het was een grapje denk ik Kasper :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Terug op topic te komen. Mensen die invictica kopen, kopen om de looks en niet het uurwerk. Ze zien het als een accessoires, als armband, onderdeel van outfit. Ik ken vele waar van de batterij allang gestopt zijn. Wat er in horloge loopt is niet van belang. Ze dragen het voor een dag of twee en dan weer iets anders. In twee dagen kan het wel 30 sec voor of achter lopen maar dat werken ze niet.
Invictica is gewoon een sierraden merk (voor mij😜)
Maar een klein deel van de invictica kopers zien het licht en komen dan hier terecht. Anders waren ze er nooit gekomen.

1 like

Als het aan mij ligt zou jij met je prachtige cartoons zo een betaalde opdracht krijgen in het grote Invicta boek wat geschreven wordt. :laughing::laughing::laughing:

Hoe gaan we dat boek noemen? The big bold history of Invicta!

1 like

Die kan je in redelijk wat landen opvragen :wink:
Lees: ik heb geen idee waar ze allemaal bedrijven geregistreerd hebben staan en ik kan me voorstellen dat ook jij geen seconde aan Invicta zal willen verspillen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ga deze bestellen

4 likes