Wat is de succesformule van Invicta?

Er is. voldoende voorraad. :joy:

3 likes

Ik hoor een ander ietwat actief forumlid dat ook wel vaker roepen… Zou bijna gaan denken dat jullie familie zijn.

Enne, on topic - Hercules niet besteld: horloge is betaalbaar maar verzendkosten ivm gewicht niet te doen…

groet, Vincent

4 likes

Misschien complot denken hoor maar… zou het kunnen dat @Chillekasper en die ander ietwat actief forumlid één en dezelfde persoon zijn🙄

Neh :wink:

4 likes

Nou?

1 like

de een maakt aanzienlijk meer taalvoutjes :slight_smile: dan de ander. Kan ook heel uitgekookt zijn natuurlijk…

1 like

Gespleten persoonlijkheid? :man_shrugging:

1 like

Ik voel mij aangesproken!:joy:

2 likes

Maakt deel uit van het complot denk ik.
Maximale verwarring zaaien :rofl:

Hoeft niet Ral… Eh Kasper :wink:

1 like

Morgen gewoon je auto starten.
Als je iets hoort tikken niets aan de hand en die plas vloeistof onder je auto… Dat heurt zeu.:yum:
Op een totaal andere voet. Ik ga morgen de hele dag naar de bios heeft niets met een alibi te maken ofzo.
Leuk je gekend te hebben el Capitan. Uhh bedoel je te kennen.

2 likes

Ehh?:thinking::face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Waar is mijn epi-pen. Begin helemaal op te zwellen.

5 likes

Heb die nog niet geprobeerd. Heb wel verschillende merchandise van Rolex.

Haha, volgens mij is dat louter perceptie. Ik denk dat ze het in financieel opzicht wat zwaarder hebben dan jouw leuke verhaal doet vermoeden.

Hoe ik bij die gedachte kom? Goede vraag!

Ik heb dit jaar een aantal keer het genoegen mogen hebben om op Times square te vertoeven. Hier is, echt waar, een Flagshipstore van Invicta gevestigd. Ondanks het feit dat je er bij de aankoop van je eerste Invicta niet alleen de tweede, maar ook de derde cadeau kreeg heb ik bij die gelegenheden niet één, niet twee, niet drie, maar welgeteld nul klanten gezien in de winkel. Personeel genoeg, maar geen klanten.

Dat klokkie heeft volgens mij niks met Rolex te maken :sweat_smile:

https://youtu.be/v75CFbaajKg

Ik kon geen gif vinden dus dan maar zo, “ongeluk”

Dacia zal ongetwijfeld ook groeien. Wil niet zeggen dat ze automobiele hoogstandjes maken…:upside_down_face:

Sommige Rolex merchandise kost meer dan een invicta. Invicta moet het niet hebben van zijn luxestatus.

1 like

En zeker niet van zijn merchandise :wink:

1 like