Ik heb het inderdaad ook een heel stuk meer/vaker dan voorheen. Hopelijk kan men er eens naar kijken en verbeteren. Ik ben zelf bereid tot een kleine maandelijkse bijdrage voor gebruik van HF als dit noodzakelijk is om over te gaan naar een stabieler (betaald) systeem.
Nou daar zeg je wat. Die bereidheid heb ik ook. Nu is het een fundamentele discussie of je het forum gratis houdt of niet. Daar heeft @Henrik vast een mening over. Indien de forumsoftware het toelaat, zou het zelfs denkbaar zijn dat we voor het plaatsen van advertenties in de Horlogemarkt bijv. € 1,00 betalen. Dit levert weer de nodige rompslomp op, is het dat waard?
Hier ook nog steeds regelmatig slechte gatweg.
Ook steeds probs
Ik zeg: doe wat de yanks doen.
Maak betaalde acounts mogelijk. Zie je op veel amerikaanse fora ook. Mensen kunnen dan financieel een steentje bijdragen aan de server kosten etc, en als extra voor de betaalde leden creer je een verborgen hoek(lees: offtopic )
speelt al wat langer inderdaad, al genoeg over gezegd…
Het is inderdaad bepaald niets nieuws. Daarom zal het voor de beheerder en de it-mannetjes echt niet als verrassing komen…want voor dat bedrag van 4 cijfers…
Yes, bad gateway, is my middle name…
Hier ook al langere tijd vergelijkbare problemen…
Hier ook…
Klopt, hierover is alles al een keer voorbij gekomen in een topic, dat op een gegeven moment door een niet nader te noemen mod gesloten is met een vinnig “nu weten we het wel”.
Oud probleem en allang bekend bij de beheerders van dit forum.
Lijkt een gebrek aam interesse om dit probleem op te willen lossen.
Altans er gebeurd niks en er komt ook geen uitleg, zoals gewoonlijk.
Enfin, ik ben er klaar mee.
Nee hoor, we zijn hier hard aan bezig. Het probleem is dat dit forum best groot is en dat de software soms een soort onderhoudsklus uitvoert. Die onderhoudsklus duurt langer naarmate het aantal berichten toeneemt en deze “verstopt” nu de normale gang van zaken.
In de komende week staat een upgrade naar een nieuwe server plus een nieuwe versie van de forum software in het verschiet.
Dat is goed om te horen. Zelf zit ik onderhand de helft van de tijd die ik op HF doorbreng tegen een ronddraaiend cirkeltje aan te kijken. Hopelijk brengt de aanpassing verbetering; dank alvast voor de voorgenomen actie.
Jouw reactie begrijp ik wel, maar vind ik wel wat kort door de bocht. Dat je geen verbetering merkt wil niet zeggen dat er niets gebeurt, dergelijke problemen vergen vaak uitgebreide analyses waar veel tijd in gaat zitten en daarnaast, valt een probleem alleen op als het optreed en niet als het afwezig is. Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet, toch? Communicatie richting klanten zou natuurlijk altijd een positief iets zijn, maar zeker op een kosteloos forum stel ik daar echt geen eisen aan.
Ja, heb ik al heel lang, zit met de vaste kabel op hoge snelheid internet van Ziggo, dus daar ligt het niet aan.
I wish…
Bij mij gaat het anders allemaal flitsend snel …ow wacht dat is een andere site.
Dat zei je vrouw inderdaad ook al ja…
Dit is aan de hand. Alles moert bij nginx gemeld worden.