Wat is je duurste horloge?

Gr. Marc

12 likes

Deze is onbetaalbaar…

7 likes

4 likes

Zie jij een poll dan?

1 like

Horloge zelf is goedkoper dan mijn Frederique constant, maar de bezel was 50 piek ofzo dus dan wint deze nipt

11 likes

Laatst vroeg iemand ook om een recentere foto… En die kwam er gelijk.

Ik denk dat meneer @Gmtstaalgoud gewoon (net als ondergetekende, pun intended) niet de beste fotograaf van het forum is. :sunglasses:

Het antwoord op het topic is tweeledig:

1. Voor mij is de Ketelaars verreweg de duurste aanschaf van een horloge waarbij ik er niet van uit ga dat geld terug te zien. Gewoon echt gekocht omdat een custom horloge mij super cool leek.

2. De Pepsi was de duurste aanschaf, maar daar heb ik tot nu toe alleen maar winst (op papier weliswaar) op gemaakt.

16 likes

Haha het was niet dat ik hem niet geloofde, vond het wel een bijzondere foto keuze. Had dan op zijn minst ff die bovenste rand er af gecropt.

Maar verder natuurlijk een schitterend horloge! Die GMT van jou ook natuurlijk.

1 like

Deze, zal voorlopig niet duurder worden ook (vakantiekiekje):

1 like

Zeker! De extra complicatie maakt het horloge net wat spannender tov de Sub. Als er glidelock op zou zitten, dan was hij perfect.

Oja en de kleur van de bezel… dat maakt toch wel het verschil. Ik snap dat mensen daar meer voor over hebben dan de LN, zowel bij de Sub als de GMT. Of het zoveel verschil moet zijn… laten we daar maar niet over twisten. Maar die kleur doet het hem.

1 like

De vraag is verkeerd gesteld.
In het topic over horlogebandjes worden nog prijzen genoemd. Hier zien we enkel foto’s van horloges voorbij komen.
Prijzen willen we weten, zodat we commentaar kunnen leveren dat het véél te duur is.

5 likes

Nee. En geen Engels. Mijn (voor)oordeel was er al bij de titel :upside_down_face:

Ik ga in een hoekje staan.

2 likes

Wie zijn ‘we’ ?

:point_up:t3:

@rlc kun jij misschien even een poll maken met verschillende bandbreedtes?

1 like

Vanwege mijn koninklijke achtergrond mag ik in meervoud spreken als ik mezelf bedoel :sunglasses:

3 likes

Aha, nou begrijp ik jullie !

7 likes

Uit 1970
Prijs: iets meer dan €17,- per jaar als ik hem bij de great escape uit de baarmoeder in 1970 had aangeschaft.

Maar ja, zou toen stukkie goedkoper zijn geweest.

10 likes

Begin januari gloedjenieuw gekocht voor 5500 eurootjes :sunglasses:

Mijn duurste, en bijna lachwekkend wat voor vraagprijzen er nu een aantal maanden later gehanteerd worden.

6 likes

Dwaas, veeeeeeeeeel te duur voor een tijdaanduidingspolsapparaat .
Voor onder de 5e heb je ook zo een gadget om de pols die veel minder afwijking heeft ook nog eens.
.

Dat klopt.
Gaat elke week omhoog lijkt wel.
Ik kocht de mijn 2mnd terug voor 5875 bij Gassan.
Dat gaat je nu al bij lange na al niet meer lukken nieuw.

Bizar

1 like

Duurste uit de collectie die zelf aangeschaft is of die als bijv. erfstuk in de collectie beland is? :thinking:

Waarom moet het gelijk gaan over Rolex en geld?

3 likes