Wat is je duurste horlogeband?

Misschien loop ik er ooit eens tegen aan. Maar 5 k voor een band,…
Misschien eens als een setje.

Ik bedoel maar…

Daarom altijd direct op de duurste band kopen en daarna een lederen erbij. Andersom is altijd duurder.

1 like

Oke…

Koop ik hem liever bij Burger , gewoon nieuw 6900

2 likes

Was ook mijn ervaring met een JLC MGT band…
Auw. Mijn portemonnee weent nog als ie eraan terugdenkt.

1 like

Dat verbaast me niet. Maar waren die dure straps wel gecertificeerd dan? Want dan gaat er zeker iets niet goed in de keten…

1 like

Ik meen iets van €600 excl. verzendkosten en omdat ik hem graag wilde proberen. Aansluitend nog menigeen hier op HF plezier van gehad trouwens. :smiley::+1:

1 like

Ik denk aan de reder Onassis, die had op zijn jacht barkrukken overtrokken in wit soepel leder. Zou van de voorhuid van walvis zijn. :rofl:
Zo kon hij aan bezoekers vragen hoe het voelt om zo dicht bij de grootste lul ter wereld te zitten?

2 likes

Van de banden die ik los gekocht heb, is de 1479 band van de Speedmaster toch wel de duurste. Fijne band wel.

3 likes

Groeten van zijn broertje op een Ko band

6 likes

Heb wel eens gehoord dat ze nijlpaarden gebruiken om de hagedis mooi egaal plat te krijgen…
Gehoord dus hé!
:thinking:

9 likes

uit betrouwbare bron neem ik aan? :joy::+1:

1 like

250 euro voor een stalen bracelet is niet zo gek toch?

Doet me denken aan dit verhaal:

1 like

Niet als je hem afzet tegen een stalen band van

voor een Globemaster.

Desalniettemin de duurste band die ik ooit heb aangeschaft.

1 like

Absoluut het blijft veel geld maar als ik de huidige prijzen zie…volgens is bijv. een stalen bracelet voor de aqua terra 550 euro?

Gecertificeerd wil niet zeggen dat men erbij staat als de krokodillen levend gevild worden… Alleen dat de huiden uit de fok komen en de beesten onder bepaalde minimale condities gehouden worden.

Vergis je niet, kannibalisme onder de krokodillen (teveel in weinig ruimte) komt voor, het doden is soms beestachtig en het gaat alleen om de winst.

Een certificaatje zegt mij niet zoveel.

2 likes

Jas heel tof zeg!!

Mooi verwoord. Als er een certificaat nodig is dan is er sowieso al iets mis in de keten!

2 likes

Deze. Hoort er gewoon echt bij maar 600 euro is geen kattenpis.

2 likes

Je zult mij niet horen zeggen dat het allesbelovend is maar het is (voor een consument) de enige houvast.

Het gaat mij te ver om te zeggen; laat dat certificaat maar zitten want het heeft toch geen zin.

Helemaal correct, een certificaat zou niet nodig moeten zijn maar is dit helaas wel…

2 likes