Wat is je favoriete 'Time' muzieknummer?

Ik heb het met bepaalde muzieknummers dat ik gelijk aan horloges denk…Bij welk nummer hebben jullie dat?

Bij deze denk ik gelijk aan ‘Tijd’:

3 likes

Bij dat nummer denk ik natuurlijk direct aan GTA San Andreas. Ik denk dat ik in totaal 1500 uren gelogd heb in dat spel. Ja, dat zijn twee maanden van m’n leven, ja. Ticking away the moments that make up a dull day, fritter and waste the hours in an off-hand way, als het ware.

Time van Pink Floyd of zo, da’s een te groot cliché. :slight_smile:

Nu denk ik niet aan horloge bij het luisteren naar muziek, maar dit is een mooie observatie van het verstrijken van tijd:

Used to get real high, now I just get a buzz.
The season may come when your luck just may run out
and all that you have is a memory.

3 likes

Daar hoef ik niet eens over na te denken: Time, van Pink Floyd. En, eh, @Fate_Amenable_To_Change, Pink Floyd is nooit een cliché :wink:

11 likes

Voor witte mannen van een bepaalde leeftijd niet, nee. Ikzelf vind ze bij vlagen even saai als Toto, niettegenstaande dat ik een witte man van een bepaalde leeftijd ben en ook gewoon Dark Side of the Moon in de kast heb staan. De plaat, niet het horloge. :slight_smile: :smile:

Na stadionrock moet ik altijd even dit doen:

Want ja, dat gaat ook over de tijd die je in een relatie spendeert, en zo kom je uit bij de poëet-filosoof Ice Cube die het verloop van een dag beschrijft op dezelfde riff:

5 likes

Stones !!!

12 likes
10 likes

Moeilijk. Ik denk toch deze :joy: :scream:

4 likes

5 likes

Niet direct breed toegankelijk maar als je je openstelt voor de vibe en emotie erin echt zalig!
Je moet het leren luisteren net als je whisky moest leren drinken :wink:

Pachanga Boys - Time

En live:

3 likes

En hier van de ‘Jongere’ generatie dan maar.

‘So many watches I need eight arms’ :sunglasses:

2 likes

Sign of the times - Prince.

4 likes

O.a. deze

2 likes

Liever de cover:

:joy:

5 likes

Deze dan…

4 likes

Ja, die is hilarisch. :joy:

5 likes
3 likes

Voor de liefhebbers van het hardere werk

En de hardstyle liefhebbers

:wink:

4 likes

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DjucYJSZR9qg&ved=0ahUKEwj8kOfR7cHTAhUCQBoKHbQtB-8Qo7QBCCAwAw&usg=AFQjCNHm3jFR3_esU0xl6ETUgo5oZ0T4Iw&sig2=NfbDTJICXNK6fdtxYtn19w

Groeten
Rutger

2 likes

Talk Talk

:slight_smile:

4 likes