Wat is jouw beste aankoop van 2018? Meerdere kan/mag ook 👍😉

De Seiko 6139 6002 Pogue water70mresist uit 1971 (links) zonder twijfel. De rechter kwam erbij als een mooi extraatje.

8 likes

Deze doet mijn andere horloges verbleken, ik vind er werkelijk alles perfect aan, er waren twijfels over de grootte, hij had ietsiepietsie dunner mogen zijn (1 à 2 mm), maar ik ben daar gelukkig heel erg snel aan gewend geraakt.

32 likes

Dat is een makkie:

25 likes

22 likes

Is ook zeker een beauty :heart_eyes:

1 like

Deze:

1 like

Heel mooi!

1 like

12 likes

Mn beste aankoop ?
De service voor mn Scubapro, inclusief nieuwe crystal. Het (re)lumen van de hour hand is niet echt mooi gedaan, maar met het blote oog zie ik de krimpscheur nauwelijks, het kleurverschil uiteraard wel, maar het is altijd beter dan hoe het was. Na een val was de oude lumen eruit gespat, geen gezicht.
Ik beschouw het maar als een nieuwe heup voor het inmiddels oude beestje… hoort bij het leven zeg maar.

En ja, met de Bertucci’s en de KQ en de Vostok ben ik ook blij, maar anders…

10 likes

Yes …hier mijn 2 wieler aankoop van 2018

maar tja dit is geen horloge ,had voor dit geld ook main grail watch kunnen kopen . Nu dus maar een goedkoper horloge en de XV750 in de schuur :thinking:

8 likes

Veel gekocht dit jaar. Maar het meeste “plezier per uitgegeven euro” is een wedstrijd die gewonnen wordt door 2 vintage toppers:

27 likes

Echt…slik…slik…lekker :ok_hand::hugs:

1 like

Al in meerdere varianten voorbijgekomen in dit draadje en ook voor mij de topper van het jaar:

17 likes

De XV heeft gelukkig wel een loopwerk !

2 likes

Op de valreep nog eentje! Is wel de laatste van dit jaar gok ik.

15 likes

Da’s een licht gemodificeerde virago, toch. :slight_smile:

Mooie matte café racer. I approve.

Vooruit dan maar. :slight_smile:

15 likes

Ik ben er natuurlijk ook al lang uit :sweat_smile:

21 likes

hoi, beste aankoop dit jaar? Ik ben dit jaar gestart met een verzameling, dus eigenlijk vindt ik al mijn aankopen de beste en aangezien meerdere ook mag zijn hier de aankopen op volgorde,
1)pontiac P50002

2) pontiac P50001

3) citizen NJ0090-13P

4) citizen AR5030-59L

5) als laatste, besteld, betaald, maar komt nog binnen dit jaar
pontiac memodate 1961…komt later nog een afbeelding van;
welke heeft de voorkeur bij jullie?

7 likes

hoi heb een foto gevonden van de bestelling, dit is de pontiac memodate 1961 die nog moet binnenkomen

mooi he?

8 likes

Moet eigenlijk zijn: met dank aan @rschouten. :sunglasses:

1 like