Wat is jouw eerste horloge aankoop van 2019?

Alstublieft dan hè…:grin:

:beers:

16 likes

Bah bah. Hoe bevalt de stalen band? Vreemd genoeg staat leer ‘m beter :+1:

2 likes

Staal draagt ook super. Er zit alleen geen snel verstelling op zoals bij Rolex. Echt een halve of hele link meer.
Helaas hou ik persoonlijk niet zo van PCL, maar als dat je ding is, dan zou ik zeker een stalen band als extra overwegen. (Misschien laat ik deze wel materen🙈)

Maar draag hem inderdaad liever op leer. Afgelopen week nog 2 banden besteld om af te wisselen… ben benieuwd als ze binnenkomen.
In het echt is die sowieso veel aantrekkelijker. Is een lastig op de gevoelige plaat vast te leggen horloge. :v:

Veel plezier met the hunt!

:beers:

1 like

Thnx man. Komt goed :+1::wink:

1 like

Deze hier :slight_smile:
8facd1404920f9f4f5842bb28e3a1c0a54863cb0_1_690x388

6 likes

Mijn eerste aankoop van dit jaar was onbedoeld en ongewild, zie mijn topic hierover: Verslag van een onbedoelde en ongewilde NA

Claude Bernard Retrograde:

8 likes

6 likes

deze vorige week bemachtigd, lekker shinen :yum:

8 likes

Mijn aanwinst van 2019. SRPC39 aka mini Turtle. Bevalt zeer goed. Ben nog aan het kijken voor een mooie nieuwe band. Verder staan er alleen nog luxe horloges op mijn lijstje. Wellicht ergens eind van het jaar maar weer eens kijken. Ben ook geen flipperaar, dus ik begin steeds met een lege pot. :sweat_smile:

6 likes

Mijn eerste en, ik hoop, laatste van 2019

17 likes

Mijn nieuwe aanwinst in 2019 :heart_eyes:

13 likes

De SBGA373G. Tevens eerste grail! Never left the wrist since!

12 likes

en deze.

en nog één die nog niet officieel is i.v.m. het wachten op een rubberbanddeel. Hopelijk gaat dat lukken en komt er foto materiaal.

Dus in principe 1 per maand.:face_with_thermometer::dizzy_face:

11 likes

Heb dit jaar nog niets gekocht :speak_no_evil:

Of het horloge is niet te vinden of het is veel te duur momenteel :upside_down_face:

1 like

Die Oris is leuk!

1 like

Merci. Vond ik ook.
Een zilveren wijzerplaat kom je niet zo heel veel tegen in “duikerland”.


Speedmaster CK2998 Pulsometer.

12 likes

Hee! Het is me eindelijk gelukt. Hij wordt mij toegestuurd, want ik heb mijn shipping address ingegeven. Ik stuur je de factuur wel even door met daarop de bedragen die ik af heb getikt en m’n rekeningnummer.

Maar: Er is een PRS onderweg, ik geloof de eerste op het forum! :slight_smile:

1 like

…het gaat goed met de economie in 2019 van de horlogeforummers aan de modellen te zien :sweat_smile:

2 likes

Topper en bedankt nogmaals :+1:
Maar nu moeten we verplicht weer afspreken voor de overdracht :joy:

Er is er 1 geweest, die heeft te koop gestaan. Maar net als de 556 prima als het de enige is :wink:

1 like