Die had ik ook in 2006 maar dan de daydate! Dat ding wobbelde om je pols zo spinde die rotor van binnen Moest weg om mn eerste Rolex te kopen maar mis hem nog wel.
Het is een heerlijk robuust horloge en de afmeting van 39 mm draagt comfortabel. In de toekomst ga ik een beetje kijken naar een OP of DJ, maar m’n Omega’s blijven wel. Die Daydate Speedmaster is ook fraai.
Ik heb hetzelfde. En ook wat betreft trouwe werkpaard of hond, zoals je wilt. Sinds 2006 was t mn werkhorloge, omdat ie zo lelijk is, maar toch robuust in elkaar zit. Wat krassen meer of minder zou geen zeer doen.
In 2017 nam de Shrouded/Tuna Monster t stokje over. Doch, op de metalen band zat ie net niet lekker en na n lange intermezzo, werd t oermonster v stal gehaald.
Begin vh jaar moest ie eindelijk gaan wijken voor mn 1e Self Sustainable Smartwatch. Maar sinds de Corona quarantaine werd er weer meer geklust en je raad al, kwam t Monster weer onder t bed vandaan kruipen.
Nu de intelligente lock down uitzicht biedt op werk, is de kans groot dat de trouwe hond terug naar t asiel gaat en de smartwatch misschien weer om de pols als daily wear. Ter compensatie slaap ik wel met n mechanisch horloge Hoe lang is een Chinees
Ik weet niet wanneer ie daarna weer n comeback gaat maken, maar ik ben er wel v overtuigd dat dit gaat gebeuren. Zoals iemand eens zo toepasselijk zei: “I’ll be back!”
Ok in dit topic kan ik niet achterblijven.
Ik ben denk ik zo’n beetje de enige met een “hond” gerelateerde gebruikersnaam
Zie hier een watch en een pug
Gaaf
Nondeju!!! Gave foto!! Je bent de eerst die zoiets post… voor wat ik heb gezien op het internet. Wil ook een arm of de endoskull kopen maar mijn vrouw laat dat niet toe…
Dat is n voordeel v geen vrouw hebben
Dat is een mooie hond Hoe oud is hij zij?
Horloge ook hoor.
Dank je! Billy is 6!
Hahaha, dan ben je even goed op je plaats gezet door je nichtje.
Herkenbaar, en heel vervelend idd maar het is wat je van te voren weet hoe het gaat met een huisdier over het algemeen. Wij hebben thuis een hond gehad en dat was ook een gemis na zijn dood, je groeit er mee op en het is gewoon iets wat in je leven hoort wat je opeens moet missen. Maar ik heb mooie herinneringen en als het zou kunnen zou ik wel graag een hond willen.
Maar mijn trouwe hond is op dit moment de C60 Trident die ik nu bijna een jaartje heb en met veel plezier draag. Mijn Sinn’s zijn de deur uit, mijn Smiths is pas vertrokken maar de C60 blijft omdat ik die heel mooi vind en op rubber en staal heb.
Alles klopt er voor mij aan, de maat, de kastvorm, de afwerking (polishing, chamfered edges en brushing) en de specs. Het staal is erg fijn vanwege de “ratcheting” fijnverstelling en het rubber is ook mooi.
Voor mij klopt het helemaal, ook de wijzers en de indices. En de bezel is de beste die ik ooit heb gehad en gevoeld, zo strak als dat verspringt en loopt maakt dit veel horloge voor de prijs.
Overtuig uzelf, of niet
Leuk!! Flinke kerel voor 5 maanden!