Wat is jullie favoriete Vostok mod?

Das geen mod.

Oh was al gezegd.

Erg cool ding, ook al is t geen mod!
Als er inderdaad een reissue komt, dan ga ik denk ik even proberen.

1 like

De wachtlijsten zijn al behoorlijk lang :wink:
Design 2 en design 4 worden gemaakt.

Haha mooie russische spreadsheet! Begrijp er ballen van, maar lijkt inderdaad flinke wachtlijst…

Zijn er ook prijzen te vinden en waar je ze evt. kan bestellen. Mijn Russisch is in zo goed meer als in ut verleden… :grin:

Prijs zal ongeveer $180 zijn. De horloges worden geleverd via Meranom. Aanmelden kan via deze thread op WUS. http://forums.watchuseek.com/f10/vostok-2416-compressor-case-941521.html
Gebruiker Helmpda is de initiator van watch.ru.

Deze kwam ik vandaag tegen, ook geen mod lijkt me maar wel een model wat ik nog nooit eerder tegen gekomen ben.
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/_57_zpsn16ddxnd.jpg.html][/URL]

hahahaha,schitterend…jonguh!!! :grin:

knap horloge!!! :smiley:

Een paar plaatjes via het WWW

3 likes

Deze is door Dave Murphy zelf gemaakt n.a.v. mijn ideeën: Foto’s ook van Dave…

4 likes

2 Vostok’s gehad, beide gemod met Murphy bezel, beide weer verkocht, maar als ik al deze plaatjes zie wil ik er weer een!!!

ik ga even kijken op het verkoopgedeelte

1 like

Ik zal je nog wat kietelen…

(met dank aan Uhrforum)

Mijn Amphibia 100 met messing bezel.
No science to that :smile:

Grt.

2 likes

de mijne…

4 likes

Uff ik heb een 090 op dezelfde (stijl althans) band, speel sinds een tijdje met het idee om deze helemaal te laten blasten (inclusief de ontchroomde messing bezel). Op dit plaatje ziet het er wel heel smakelijk uit!
Wie zou dat blasten voor mij kunnen doen? Iemand suggesties?

1 like

deze is niet door mij gemod…maar door meranom…het was een SE model…(dus niet helemaal eerlijk gemod…sorry).

Ik denk niet Dave Murphy… :wink:

1 like

Al doet Eddie Murphy het, vind ik ook prima haha ik heb nu gewoon geen flauw idee waar ik überhaupt moet beginnen!

Oproep doen in het forum" Wie wil mij helpen…"

1 like