Wat is leidend bij aanschaf?

Ik heb een mooi horloge op het oog voor een zeer scherpe prijs. Nu staat deze op de site van een webwinkel, maar alleen met een afwijkende foto. Qua specificaties, typenummer etc. klopt alles, incl. kleur van de dial. Alleen het plaatje is heel anders. Ander type (overduidelijk), andere kleur dial etc.

Alleen met dit andere type is de prijs zeker niet heel scherp. Nu ben ik dus benieuwd, wat is leidend hierin? De complete specificaties, of 1 plaatje? Mij lijkt de specificaties, maar wil ook niet eerst x bedrag overmaken om vervolgens een maand op geld terug te wachten omdat het product niet overeenkomt en ze niet kunnen leveren.

Even een mailtje sturen met de foto die wél bij de specificaties hoort. Dan weet je het.

1 like

Is het een NL site? Wellicht even bellen morgen… Onthoud wel: Als het te mooi lijkt om…

FIAT PUNTO

:wink:
Grt.

15 likes

andere topic Drex :wink:

3 likes

Heb vorige ook een webwinkel attend gemaakt op een verkeerd plaatje. Ik werd netjes bedankt en ze hebben het aangepast. Was / is trouwens ook een erg leuke deal daaro. Hoop dat ie er volgende maand nog steeds opstaat.

Verder stroop ik altijd het hele internet af, wanneer ik op het punt van aanschaf sta. Real life foto’s, filmpjes, forums bekijken tot ik echt een goed beeld heb van wat ik wil hebbe / ga kopen.

Voor je iets betaald eerst verifiëren waarvoor je betaald.:+1:

1 like

Tja, daarom wilde ik gewoon ophalen. Maar helaas geen optie tot betalen bij ophalen…

Run away

Gesproken met klantenservice en het zou toch wel de goede moeten zijn. Gok maar genomen en laat hem bezorgen. Ben nu op vakantie en kan dus helaas niet goed ophalen. En aangezien het de laatste was, risico genomen. Leuk als bij thuiskomst een cadeautje ligt…

Het wordt dit:

Of dit:

Specs, Klantenservice en type geven optie 2 aan…

2 likes

Dat is nogal een verschil…heeft iemand goed zitten slapen.

Zojuist via PostNL app gezien dat ie aangemeld is voor aflevering morgen… Spannend dus. Winkel ondertussen nog wel gebeld en nogmaals bevestigd dat het om de PM908 gaat. Maar toch nog steeds niet duidelijk. Geven aan dat het horloge zwart is. (terwijl bij beide de dial blauw is). Wellicht kijken ze naar het bandje :zipper_mouth_face:

1 like

Gisteren trouwens nog wel teruggebeld door de klantenservice die fysiek nog eens ging kijken. Zou nog terugbellen. Dit is niet gebeurd, dus verwacht ik toch eigenlijk wel de PM908 te krijgen…

Spannend hoor…

Ik vind het maar een raar verhaal en nogal een risico. Als ik een nieuw horloge aanschaf zijn de details van groot belang. kast, uurwerk, kleur dial, band, etc. Hoort voor een groot deel ook bij de voorpret en alleen het idee al dat de daadwerkelijke levering anders zou kunnen zijn haalt bij mij alle fun eraf.

Maar goed, that’s me ;), iedereen beleeft dat op zijn/haar eigen manier en als je het horloge terug kunt sturen loop je geen financieel risico. Maar man, wat zou ik teleurgesteld zijn als ik de doos open zou maken en …

Keep us posted!

Ja, snap je punt… Maar dit is toch ook wel spannend moet ik zeggen… Heel erg. Het is of een goede deal, of geld terug. Verder niet zoveel risico dus… En misschien vindt mijn vrouw hem ook wel leuk als het de andere is…

1 like

Zojuist mail gekregen van de leverancier. Geven nu aan dat het toch een fout in de specs was waarschijnlijk. Dus de Neo Q. Jammer, maar dan gaat ie toch terug. Vindt hem te duur voor een quartz…

Waardeloos…

1 like

Baksteen terug opsturen, als ze vragen waarom: Foutje in de specs :no_mouth:

1 like