Wat koop jij voor €1200?!

On topic: ik zou doorsparen en een Speedy Sapphire Sandwich kopen op staal. :yum:

Oris Aquis, Oris 65 diver, Longines Heritage Diver, Longines Hydroconquest, Seiko Marinemaster 300 MM300

Een van deze dus :slight_smile:

1 like

In het blauwe gedeelte en maar een beetje boven budget :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Inderdaad :wink:

3 likes

€1200? Daar zou ik 2 van deze voor kopen

4 likes

€ 1200? Ik zou dan wat van € 1100 uitzoeken en de rest overmaken aan het CJIB :persevere:

1 like

Nee…relativeren.

1 like

Ik weet niet of ie al genoemd is, maar de Longines Hydroconquest zou in deze prijsklasse hoge ogen gooien bij mij.

2 likes

Ik denk dat iedereen zelf mag bepalen waar hij zijn zuurverdiende centen aan uitgeeft.

8 likes

Ik besef me net pas dat dat statement eigenlijk maar voor 50% correct is in Nederland

1 like

Als Seiko je smaak niet is dan Citizen ook niet denk ik…toch zet ik hier een foto van een Citizen Perpetual diver…en dan hou je nog geld over(€500-800) maar voor dat geld wel dikke kwaliteit! :ok_hand:

Oh ja deze afgebeelde CTZ zal je waarschijnlijk niet meer kunnen vinden maar onderstaande blauwe is nog wel nieuw te verkrijgen…

Hier nog een link naar de verschillende versies…

7 likes

:flushed:

Dat er hier kopers voor zijn snap ik. :thinking:
Maar welke designer ontwerpt dit ?!?!?:man_facepalming::man_facepalming:

1 like

Dhr. Ben Ziene.

Zoek maar eens op.
Volgens mij ist zelfs 'n Nederlander.

3 likes

Mido ocean star V titanium

De Meistersinger N°3 van @Montus :sunglasses::ok_hand:

1 like

Dacht altijd dat het skwale was…skweel dus…die gaat dus ook weer van het lijstje :smiley:

1 like

Het is ook Skwale… Zit de boel gewoon een beetje te stangen

5 likes

Volgens mij is het Skoe-wa-lè

tumblr_mdzv2bk5d61rby3tvo1_400

5 likes

Doe dit voornamelijk thuis aub.
Beginnen over relativeren op een forum wat enkel over luxe goederen gaat…

Wellicht bedoel je het goed, maar doe maar niet.

1 like

Een Tissot PRC 200 chronograaf automaat en daarbij bijvoorbeeld nog een hele leuke Seiko automaat😀 (een Seiko heb ik nog steeds niet☺️).