Wat vinden jullie van de Alpina Seastrong Diver Heritage?

Prachtig die witte, sportief/elegant en in een vintage-look, wat wil een mens nog meer…:relieved:

Ik vind de zwarte een erg mooi horloge, minus de kleur en positie van de datum en de stomme naam (“Seastrong”…)

Voor mij heeft een duiker een externe bezel…zoals de oris…we zullen het een dressduiker noemen :slight_smile:

Vindt je dat ook van een omega en een LLD omdat ze onder de swatch paraplu vallen?

Nee, maar Eterna bijvoorbeeld weer wel.

En hoe was het horloge IRL? Ik vind het op de plaatjes toch wel verrassend leuk horloge, in beide kleuren.

Nou, ik zag m van de week bij de Bijenkorf in Rotterdam. Viel me eigenlijk een beetje tegen. Vrij grote kronen, en de wijzerplaat is echt creme en geen zilver sunburst/metallic effect.

Wel is hij bescheiden van maat (voor een Alpina), iets groter dan de Oris Sixtyfive. (En iets minder plat)

Eigenlijk wel jammer, want ik had mn zinnen er al opgezet. Misschien moet het nog even groeien…

Ziet er best goed uit, alleen die minutenwijzer vind ik niks. Dat houdt me ook tegen bij Vostok Amphibia horloges, alleen is het daar de uurwijzer.