Wat vinden jullie van dit horloge?

Heb dit horloge net voor 130 euro opgepikt in Portugal omdat het me wel wat deed. Is verder qua lwaliteit ook goed met het miyota/citizen uurwerk en ik vond het wel een leuke toevoeging aan mijn colectie.
Nu is mijn vraag wat jullie ervan vinden?

1 like

Sorry, ik vind het esthetisch minder geslaagd.

2 likes

Tja, afgezien van de specs, niet mijn ding, wel veel plezier ervan gewenst!

12 min lid…
waarde voor verkoop?

Ik vind het niet echt wat. Komt door het logo en al het goud. Wijzerplaat vind ik op zich wel leuk :slight_smile:

Er komen mensen met deze vraag om 2 redenen, of ze willen zich bevestigd zijn in hun keuze of ze willen een echte mening.

Ik ga uit van de tweede optie. Leuke kleurstelling wijzerplaat. Al het goud maakt het goedkoop ogend. De mesh band help ook mee aan dit budget gevoel. De wijzers komen ergens van de plank en zijn allen te kort. Logo en tekst zijn een afknapper. Maar uiteindelijk gaat het er om wat je zelf vindt! :wink:

2 likes

ik vind hem wel geslaagd, alleen dan zou hij niet boven de 42mm Ø
moeten zijn,
die goudkleur is op de foto moeilijk te beoordelen maar bandjes wisselen is hierbij misschien ook wel een zoektocht.

Netjes uitgedrukte versie van wat ik ervan vindt :wink:

1 like

Tja, zoveel goud op een horloge is niet echt mijn ding.
Meer verder, veel draagplezier

Zou niet mijn keuze zijn , veel plezier ervan .

Kermis aan Alweerrrrrrrr en goudddden polsssshorloge kermis uit

Dat is het eerste wat bij me op komt.

Het horloge heeft niet mijn persoonlijke voorkeur, maar als jij er blij mee bent, lekker dragen!
Sowieso altijd leuk, een herinnering aan je vakantie :smiley: (tenminste, ik gok dat je het in Portugal tijdens een vakantie hebt gekocht :wink: )

2 likes

Wat me opvalt is de a-typische aanzet voor een mesh band. Hoe zit dit in elkaar? :wink:
Voorts ieder zijn smaak, veel draapgpezier!

2 likes

beetje te goud… probeer eens een andere band?

Dat ronde datumvenster zo ver in het midden hou ik niet zo van…

Bedankt voor de reacties, zal inderdaad een aandenken zijn aam de vakantie. Ik dacht het eventjes aan de experts vragen ;). Ik zie dat er op de foto inderdaad wel een licht op valt dat herlt wel een beetje schreeuwerig maakt. In het het echt valt naar mijn mening wel wat mee.
Mvg

1 like

Nog een vraagje.
Als ik het bandje zou veranderen wat voor een soort vandje zouden julie dan aanraden?

Perlon!

2 likes

Lelijk… sorry

Zo fout dattie goed is :sunglasses:

1 like

Grappig, was ook mijn eerste gedachte. Lijkt wel een soort mesh-nato.

Ik zou dan voor een zwarte lederen band gaan zonder stiksels (of zwarte stiksels). Als je probeert om de kleur van de band of de stiksels te matchen met de kleur rood van de wijzerplaat, gaat het weer de verkeerde kant op.

Laat ik dan eens een tegengestelde mening geven. De milanese band vind ik in dit geval over de top; ik snap niet dat er zo groot CREW op moet staan, en de wijzers vind ik niet goed passen qua stijl en lengte. Maar dat gezegd hebbende, begrijp ik de charme van dit vakantiehorloge ergens wel. Ik ben niet vies van goud, en vind de kleurencombinatie op de (guilloché!) wijzerplaat best prettig (beetje Omega in de jaren 80-90). Zwart leren band erop en je komt niet onaardig voor de dag!