Wat vinden jullie van dit horloge?

Ik heb dat effect ook op mijn Mido Commander. Even een geleende foto om het te laten zien:

Maar daar zit het vast met pennetjes. Je kunt de gaten daarvan aan de zijkant zien.

Bij dit horloge zit het anders. Zie een detail van een van de aanzetten

:

De andere hoeken sluiten wel aan. …

Ik ben wel benieuwd naar de rest van je collectie.
Dat zet naar alle hoop dit topic wat meer in perspectief.

Grt.

Er zal een goedkoop (quartz?) uurwerkje in zitten. Een hele kleine, te zien aan de locatie van de datum.

Als je bedenkt dat je voor hetzelfde geld een Orient Mako hebt of TWEE Vostok Amphibias dan vind ik het geen geslaagde koop.

In de 44mm kast zit een Miyota 2115 Quartz van 23.3mm. Dat verklaart waarom de datum zo ver naar binnen zit :wink:

Overigens, dit is de bandaanzet:

Vind het geen mooi horloge sorry…

Zelfde kleurstelling als het interieur van de plaatselijke Chinees!

5 likes

Kitscherig, en minimum 100,- € te duur voor wat het is.

Ik vind het ook helegaar niets. Maar wellicht wordt het tijd voor barmhartigheid. Een gratis reisje (met RyanAir :wink:) bij elkaar halen en de TS een kans geven om dit uhh., nou ja terug te brengen?

3 likes

Niet mijn smaak maar afmaken verschillen. Ik ben met vh saaie zwarte.

Klopt, dit is de “Jantje van-Leiden” variant :wink:

Interessant exemplaar. Eerlijk gezegd niet mijn smaak. Ik hou niet van goudkleurige toestanden. De detailfoto is echter toch wel verrassend. Hoe dan ook: het is zeker een horloge waarmee je aandacht zult krijgen!!
Hou ons op de hoogte van je ervaringen :slight_smile:

Veel plezier ermee

1 like

Omdat je om meningen vraagt zal ikd ei van mij dan ook maar geven… Totaal niet mijn ding… wat ik in eerste instantie denk als ik dit zie, meh, de zoveeste fashion watch, not interested.

Over smaak valt te twisten !!

Mijn opa zei altijd als je niets zinnigs of positief melden kan, dan is het beter te zwijgen.
Ik zeg dus niets …

Oops… :blush:

een zwarte Pirelli P Zero 305/30ZR20…

(sorry :innocent: maar dit was te makkelijk om te laten gaan)

Betreft horloge…niet mijn smaakt…ook met een andere band niet…doet me een beetje denken aan de Zwart/ gouden aardewerken cobra’s die je vroeger bij de Blokker had…

Goud is té nep, wijzer plaat te vol en druk, datum venster te ver naar binnen en kitsch rond…‘gouder’ dubbele indexen op zwart en ouderwet rood…mwah…

De poging tot guilloche op de binnenste rode ring is nog wel aardig…

maar ieder zijn smaak…