Wat vinden jullie van Haldor abissi

Las vandaag een sponsored stuk in blogtowatch. Wat vinden jullie ervan?

http://www.ablogtowatch.com/haldor-abissi-watch/

1 like

Mooi, en zeker leuk voor 500 euro met een topgrade 2824.
Helaas wel te groot.

Deze heb ik al eens eerder gezien, mooi klokje.

Mooie klok, Als ik niet al op een ander horloge had ingetekend zou ik misschien wel intekenen.

Geen topgrade, maar een standaard 2824-2 afgeregeld naar top waarden. Enigzins verwarrend aangegeven op hun site.

Ik ben gek op dit soort kastvormen. Maar met 45.5mm wordt het wel een beest!

gr, HJR

Dat is nog heel vriendelijk geformuleerd…

1 like

Misleidend kun je het ook noemen inderdaad :wink:

gr, HJR

Mooie band, mooie kast, wijzerplaat en bezel vind ik wat minder.

Ook hier:

Kan her wel? Een uurwerk afstellen naar hoger categorie. En ik dacht dat Swatch group geen ETA uurwerken meer aan derden verkopen

De naam klinkt een beetje als een Afrikaanse dictator. Dat wilde ik even kwijt :smile:

Verder een bijzonder groot ding. Wel mooie kastvorm.

1 like

Veel en veel te groot.

Mooie klok, lekker stevig ook. Zo’n klok als dit mag wel een flink formaat hebben.
Alleen jammer van die witte datumschijf, klein detail maar een zwarte zou 'm net even af maken.

Leden,

Ik kan erg weinig informatie vinden over het merk Haldor en de Abissi trok mijn aandacht nadat ik deze bij een vriend zag.

Hebben jullie ervaringen? Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. (ja ik weet dat ie erg groot is)

Jaren terug ook op de radar gehad. Kwam deze Marlin tegen afgelopen maand, ik vond hem er wel op lijken, maatvoering en prijs misschien ook wel interessant…

1 like

Die lijken behoorlijk op elkaar. Als mijn vriendin een tweelingzus had die evenveel gelijkenissen had dan was ik wss al de fout in gegaan

3 likes