Wat vinden wij persoonlijk het mooiste horloge ever?

Haha, cal. 47 en 49 zijn time only uurwerken van Minerva!

Het gaat hier niet om de Landerons.
Zover ik weet heeft Landeron wel Venus en Valjoux uurwerken gebruikt voor chronografen, maar toch vooral hun cal. 20 varianten.

Ik denk dat daar de verwarring vandaan kwam.

En de decoratie is alleen zover het oog reikt. Haal een brug los en daaronder zie je 0,0 aan decoratie.

Ja klopt heb die van mij al een keer geserviced en viel qua afwerking vies tegen. Aan de andere kant zie je dat bij veel uurwerken.

1 like

Bij sommige vintages is dat juist het tegenovergestelde, alle onderdelen perfect gefinished, ook als je ze niet ziet.

Bedenk ook dat deze Minerva’s rond 1997 voor 2k Guldens over de toonbank gingen. Dan waren ze eigenlijk qua value for money erg goed.

1 like

Ik heb 'm afgelopen weekend voor het eerst in het echt gezien, om de pols van een medewerker van ESA. Absoluut een leuk horloge.

1 like

Ik vind o.a. deze wel grappig.

1 like

Dus niet het mooiste horloge ever, zoals de titel van het topic zegt. :wink: :thinking:

1 like

Vandaag vind ik deze het mooiste morgen misschien weer een andere :wink:

Wat een geweldige respons hier op het forum! Ik zie werkelijk fantastische horloges voorbij komen, hartelijk dank iedereen!

Grappig dat er zo weinig Rolex voorbij komt!

Voor mij is t een nek-aan-nek race tussen de Omega Speedmaster Moonwatch en de Rolex Explorer 1.

Zodra de verbouwingen van mijn huis af zijn wordt het echt een probleem, dan moet ik gaan kiezen :wink:

Die onderste is zo mooi :grin::grin::+1:

1 like

helemaal voor!

Voor mij deze:

5 likes

Deze scoort bij mij hoog als mooie chrono.

2 likes

Money Green Yellow Gold Daytona :sunglasses::+1:

1 like

Daytona Paul Newman, gewoon staal, dat goud is voor voor de dames :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Speedmaster imho

Deze!

OK OK is zieltjes winnerij dit op en top.
Maar heb de zieltjes echt nodig dus spam nog paar dagen de rondte in.

Mijn absoluut mooiste horloge is absoluut


6 likes

Prachtige Breitling!

Blijft een mooi verhaal!
Dit horloge is nu minimaal dubbel zo mooi. :+1:

1 like