Wat vindt HF van Cartier?

Ik vind de Monaco erg fraai en vermoedelijk een perfecte maat voor jou. Een beetje racing vibe in jouw collectie👌

1 like

Haha dat bericht was dus verdwenen!

Deze dus. Hoe vet!

9 likes

Cartier heeft zijn eigen stijl dus cool.

2 likes

Gaaf! Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?

De Santos is ontegenzeggelijk beter dan de tank. :slight_smile:

Evengoed blijf ik er bij dat de Reverso duizend maal eleganter is. Ook al zijn het allebei toolwatches van oorsprong.

Dat hadden het Derde Rijk en Crocs ook. Het hebben van een herkenbare eigen huisstijl maakt je niet ontegenzeggelijk cool. :slight_smile:

2 likes
16 likes

Historisch ‘verantwoord’ en kwalitatief goed spul schijnt (net als hun schrijfwaren?), maar ze spreken me niet genoeg aan. Heb er toch wat veel sieraden vibe bij t merk.

Haha het is maar waar je je druk om kan maken. Bij boeit het geen joker.

1 like

Muuuusssst resist… must…resi…

Mislukt…

20 likes

You made my Day :joy::joy:

1 like

Bij boeit die vraag van @horlogeopa geen Joker. Maar die strip is goed. Anger leads to hatred, hatred leads to the dark side. :slight_smile:

Geintje uiteraard, ik vraag mij ook af wat de diverse horlogemerken van dit soort fora vinden, al denk ik dat WUS prominenter op de radar staat. Leuke bijdrage, Opa.

2 likes

Maar dat mijn vraag leidt tot een op wit perkament gehoutskoolde kwinkslagprent maakt mijn dag tot een goede. :muscle:t2::wink:

3 likes

Muuuusssst resist… must…resi…

:clap::clap:

2 likes

Pantera

De rest klopt in grote lijnen wel, maar wat betreft hun manufactuur uurwerken kunnen weinig merken zich met meten. Zeker als je weet dat ze in een vrij korte periode eigenlijk alle eta werkjes eruit hebben weten te werken en alle modellen voorzien hebben van een eigen ontwikkeld mechanisch uurwerk met hele hoogwaardige afwerking.

De tank -en santoslijn vind ik prachtig.

Deze gaat er bij mij ook nog een keer komen:

1 like

F*** yeah wat is het toch een gaaf horloge! Look at that Cabochon!

1 like

De propaganda van Jasper werkt goed!

Dat gezegd hebbende, ik zou graag mijn partner zien met een subtiele tank. Mag ook een reverso zijn. :slight_smile:

1 like

960FB841-231C-4B35-BCCF-4CB0CFEEDC64

Echt? :joy: Zee little tank :joy:

2 likes