Wat vindt je partner van je hobby?

Zij: "Ik heb nieuwe kleren, kijk een nieuw rokje. Mooi kleurtje of niet?"
Ik: "Ja leuk, erg mooi en staat je goed. Kijk ik heb een nieuwe grail, zien?
Zij: “Even mijn moeder bellen hoor.”

2 likes

Mijn vrouw boeit het niets. Het is een iemand:

• Die niet eens de moeite neemt om het klokje in haar auto op wintertijd te zetten,
  • Die er geen moeite mee heeft als door een stroomuitval de digitale klok van de oven een jaar lang +8.55u voorloopt,
  • Die het verschil tussen een GS dresser, blauwe SMP300, zwarte Seiko Sumo niet kent,
  • Niet kan begrijpen dat als we op vakantie zijn totaal onbekenden (liefhebbers) mij in een restaurantop mijn horloges aanspreken en wat we een half uur kunnen lullen,
  • Die denkt dat ik stiekem met andere vrouwen aan het schrijven ben, terwijl ik zoals nu op HF bezig ben…
3 likes

Zo te lezen heb jij echt je ware soulmate gevonden :joy:

1 like

Welk jaar was dat???

Mijn vrouw vind horloges leuk om te hebben. En koopt er ook wel eens 1. Maar geflipper krijgt ze jeuk van. Dan komen de opmerkingen als die je net verkocht was ook wit.

Mmmmm

Pffff… Was nog voor de verbouwing van onze woning… toen werkte ik nog voor mijn vorige werkgever, even denken… Wellicht ergens rond winter 2010/2011? Kan ook zijn dat het -14,7 was of zo. Ergens rond 04.30u hoogstwaarschijnlijk.

Wel een lastige vraag zo rond dit tijdstip :roll_eyes:

Bij het tonen van weer een mooie Omega gaat het ongeveer altijd zo: “…ja het is een horloge…”.

:point_down:

Misschien een ander merk een x ???

Einde hobby.

2 likes

Idd ze heeft vast alleen dat account gemaakt zodat ze kan sceamen op je snap je

2 likes

Ik troost me met de gedachte dat ze aandachtig luistert over mijn voorkeur of liefde voor bepaalde horloges…

Je werkt er hard genoeg voor is een veel terugkomende reactie

Maar evenzeer als ik op de gsm bezig ben, ah. Weer over horloges. Ik zeg dan om te lachen … tiens, weer bejeweld of pokemon :slight_smile:️ Kan ze goed mee om.

Ik kocht haar in oktober een datejust. Was ze toch heel blij mee. En zolang ze voor de rest zichzelf regelmatig ‘in het nieuw’ kan steken, er genoeg eten is en de vakanties niet in het gedrang komen…
mag ik verder blijven houden van …:ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

De vrouw heeft er totaal niets mee helaas. Misschien moet ik ook maar eens een nieuwe partner zoeken :joy:.

Mijn vrouw is niet echt “supportive” :-). Haar antwoord op een foto van de Breitling Navitimer was … op mijne ice watch van 150 euro kan je toch ook alles zien? Toen ik haar zei dat dit geen batterij nodig had zei ze gewoon dat ik loog en alle horloges batterijen nodig hadden … toen heb ik maar een Breitling gekocht om haar het tegendeel te bewijzen :joy::rofl:

3 likes

Mijn vrouw vind het allemaal oké. Als er een nieuwe aankomst is zegt ze: had je al niet zo een horloge?

Mijn vrouw zegt bij elk horloge dat ze mijn Polerouters mooier vindt… en als ik een polerouter koop roept ze dat ik die al heb.

Geen gelukkige combinatie. Mijn fascinatie voor de 114060 snapt ze niet. Is een lelijk en lomp ding.

Eveneens gedoogbeleid.

Ze maakt zich meer zorgen om het aantal hobbies dat ik heb…

1 like

Ze is sinds 2 jaar ook over op Rolex en Tudor.
Ze geniet van mijn enthousiasme.
Ze geeft haar horloges later door als erfenis op onze 2 dochters (Dat is tenminste haar argument om de aankoopprijs Voor zichzelf te verantwoorden :laughing:)
Verder laat ze mij begaan in deze hobby (binnen het redelijke natuurlijk).

1 like

De mijne zegt dat ze liever heeft dat ik horloges als hobby heb dan treintjes. Ze hoorde recent van een bekende die een hal heeft gekocht voor zijn modeltreintjes.

In het verleden zei ze ook dat het een beter tijdverdrijf is dan ieder weekend bijv. gaan fietsen. Hiervoor ben ik, op zo nu en dan een beurs na, niet zo vaak weg.

1 like