Wat zie je zelf graag ?

Ik ben juist blij met dit soort topics.
Antwoorden mbt de prijs/kwaliteit verhouding of ervaringen zijn leerzaam en kunnen wel degelijk helpen bij het maken van een keuze.
Daarnaast komen er regelmatig verrassende alternatieven voorbij.

Elk voordeel heb ze nadeel. De moderators hebben een rustig weekend.

1 like

Dus eigenlijk is de enige toevoeging die jij in een dergelijk topic mist de eigen inzet of ideeƫn die de TS al heeft? Op zich kan ik me daar wel in vinden. Mede door de ideeƫn/opties die TS dan aangeeft krijgt de rest een beeld van in welke hoek men het niet zoeken/wat de smaak van TS is. Tevens is de kans redelijk aanwezig dat iemand hier vast enkele horloges uit de short list eens naast elkaar heeft gezien en zo wat kenmerken/voor- en nadelen op een rijtje kan zetten.

Op Tweakers werken we ook op die manier. Het laat de TS net wat meer moeite doen zodat het geen dump topic wordt Ć©n de rest heeft een idee in welk segment/groep/type er wordt gezocht.

Omdat je hier soms verrassende suggesties kan krijgen die je zelf nog niet had bedacht, wel vind ik dat de vraagstelling en reacties van ( vaak ) nieuwelingen soms wat te wensen overlaat zal ik maar diplomatiek zeggen. :grin:

Ik heb er totaal geen moeite mee en denk zelfs mee als het gevraagd wordt maar bij mij gaat het juist omgekeerd.
In plaats van de vraag, ik heb geld wat koop ik ervoor. Is het bij mij altijd, ik heb iets gezien hoe ga ik het betalen. :smile:

2 likes

Nee, ik vind dat niet zo erg.
En vaak passeren er leuke en/of interessante suggesties.

Erger vind ik bijv. vragen over een witte of zwarte wijzerplaat door gevorderden :wink:

Grt.