Wat zouden jullie kiezen?

De Tissot in Titanium, als tweede de Omega. Maar deze Seiko is wel errugggggg lelijk zeg!

1 like

Hoi Hennie. Volgens mij kijk jij al eeuwen naar die Omega >>> gewoon doen.
En gewoon dragen man, daar zijn ze voor :slight_smile:

Seiko is gewoon het mooist :smile:

Klopt wil, denk dat die het zal worden. Terwij dat ik er twee heb gehad allebei weer verkocht dom hé.

Ik zeg de Tissot, de rest loop ik niet warm voor. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar koop vooral waar je zelf het warmst voor loopt!

Groetjes van mijn T-touch Expert titanium :grin:

1 like

Ze zijn toch alle 3 lelijk? Imho

Techniek komt voor mij op de eerste plaats daarna het uiterlijk.

Die seiko is echt gaaf. :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

De Chrono-Quartz als eerste, als tweede de Tissot.

Ik dacht even dat ik de enige was!

2 likes

Veel mensen kunnen uitstekend negatief oordelen over wat anderen kopen/dragen/aanhebben, maar ze zeggen het niet hardop. Althans, waar die persoon bij is. :slight_smile:

Hee, @Hennie,

Als techniek voorop komt:

Of aan de geeky kant:

Dan valt de Seiko sowieso af want dat is een kinetic. Moet gedragen worden om te laden.

1 like

Hier nog even mijn T Touch, om je over de streep te trekken :yum:

1 like

Geen problemen gehad met je t-touch.

Als ik jou was zou ik voor de Albatros gaan.
Daar zit ook wel een beetje historie achter.
Succes met de keuze :+1:

The Omega Chrono-Quartz was the world’s first digital/ analogue chronograph. It was invented by Omega SA. The watch launched at the 1976 Montreal Olympic Games and was Omega’s flagship chronograph at that time. The watch is noteworthy as it was the first chronograph wristwatch in the world to combine analogue display for the time functions and a digital display for the chronograph function, each working independently of one another but running on the same quartz resonator. (32 kHz) [1][2]

Famous owners include NASA astronaut Charles Duke, famous cyclist and tour de France competitor Bert Oosterbosch and in recent years British motoring journalist James May.

PS als je echt iets aparts zoekt :zipper_mouth_face:

1 like

De Omega is weer zo Omega… (ben een Omega fan hoor) dus ik zou lekker voor de Tissot gaan.
Esthetisch gezien by far de mooiste van de drie.
De Omega is totaal uit balans.
De Seiko is mooi van lelijkheid maar daar moet je wel echt van houden.

Nadeel van de Omega is dat hij batterijen vreet
Verder is het een icoon.

Oke dus dan wordt het de Tissot, geen batterij :wink:

Zie dat er ook een Tissot T-Touch solar 2 is maar wat is het verschil ik zie het niet.

Heb ik wel … maar door mijn eigen schuld.

Had hem laten vallen en naar verloop van tijd begon de display te ‘‘bloeden’’.

Maar draag hem nog vaak met veel plezier. Vind hem echt mooi.

Citaat - A Blog To Watch

‘‘Outside of some style and material elements, it isn’t totally clear what is new in the Tissot T-Touch Expert Solar II over the original T-Touch Expert Solar (aBlogtoWatch review here). With that said, the cosmetic upgrades are appreciated’’

http://www.ablogtowatch.com/tissot-t-touch-expert-solar-ii-watch/
:slight_smile:

1 like