Wat zouden jullie kopen voor...?

Zo ben ik op 20 stuks, een paar verkochte die ik stiekem mis en een incoming HFLE2019 terecht gekomen.

Dragons be here.

2 likes

@Davy91 Ik zit in zelfde verhaal en kijk met je mee. Heb nu alleen nog een Mini Turtle voor (semi-)zakelijk en een Citizen voor vrije tijd, en ik kan je vertellen, ik overweeg gewoon geen geld meer uit te geven aan horloges, hou dat ook als optie :smirk:.

3 likes

Mijn werkelijke budget ligt hoger, maar omdat je tot €2000 hele goede kwaliteit/prijs horloges kan kopen hou ik dat bewust als grens aan.
Zo kan ik ook nog andere leuke dingen doen :sunglasses:

Volgens mij zijn er daar hier meer van. :sunglasses:
Met het accent op overwegen. :joy:

3 likes

Ja maar ik écht he!!!
.
.
.
.
.
.
:joy::sunglasses:

2 likes

Voor mij staat de Eterna Kontiki hoog op de verlanglijst.

Plaatje van het web:

6 likes

Eterna’s zijn vaak flink afgeprijst bij Gassan.

Ja, die zijn ook leuk. Zijn ook vierzeigers van, vond ik ook wel grappig.

4 likes

Ik vind de jouwe toch wel mooier dan de panda versie

1 like

Gaaf ding die Ball moon phase! Ik had nog nooit van het merk gehoord. Gelijk even gegoogled. De versie met blauwe dial is mijn favoriet. Wil ze weleens in het echt zien!

1 like

Casio mdv106 en een geweldige vakantie op Curacao.

2 likes

Gezien het feit dat je nu een duiker en flieger hebt zou ik serieus kijken naar de black bay 41 die bij @SuperC/ten2two te koop staat.

2 likes

Doe in godesnaam op canvas, en koop er twee fatsoenlijke vintage leren banden bij. Datzelfde geldt voor die pointer date van Oris.

Op staal worden deze horloges klinisch en verdwijnt de hele vintage vibe. Zo jamm0r.

1 like

Het Kan nog iets goedkoper :muscle:

https://www.crownguard.com/collection/2097/tudor-heritage-black-bay-79220r-41mm.html

1 like

Een in perfecte staat verkerende Omega Seamaster (gebruikt)…
Of een Oris

Een BB nooit zonder staal kopen.
Die Lug gaps zijn zooo groot, dat maakt het dat de BB een dikkerd lijkt.
(Maar valt op staal 99% mee!)

2 likes

Aha, lijkt me een zeer goede tip.
Als ik er ooit eentje overweeg dan zeker op staal👍

2 likes

Is dit misschien iets? Weet niet of hij misschien al gepost is omdat ik te lui ben om alle reacties te lezen :+1:

1 like

Sfaat bij mij op 1 op m’n lijstje, als ik even de ruimte heb met kerst bestel ik hem. De blauwe wijzerplaat is idd mooi al zou ik persoonlijk voor de witte gaan. De maan heeft tritium tubes waardoor er een soort spikkels in zitten, de foto’s doen het geen recht.