WatchUSeek referentie

Bezig een deal te doen op WUS, maar ondanks dat ik daar regelmatig mee lees pas gisteren een account aangemaakt. Speciaal voor de advertentie.
De verkoper wil graag referenties (UK Seller).
Iemand die langer lid is van WUS die als referentie op wil treden als nodig? Muchas Gracias

1 like

Heb je hier toevallig geen eigen "ervaringen met "topic?

1 like

Is goed hoor!

Ben 9 jaar lid van WUS. Nooit gekocht of verkocht daar overigens. Wel ooit kosteloos wat schakels van een TAG Heuer Link naar Canada verstuurd :grin:

1 like

Zeg dat je al meer dan 10 jaar lid bent van The Dutch Watchforum HF.

2 likes

Inderdaad, ik zou dit linkje gewoon sturen.

1 like

Ja, en dan zelf ook een berichtje in dat draadje plaatsen zodat de wus meneer ziet dat jij het bent.

1 like

HIj wil graag een referentie van een actief WUS lid.
En het is dat ik het aangeboden graag wil hebben, anders had ik verder gezocht…

2 likes

Done! maar hij kent HF niet en wil enkel een WUS referentie :wink:
Whatttt?? you don’t know the dutch HF? :rofl:

1 like

Al reeds gedaan :thinking:

Ah helaas, heb pas 1793 posts in krap 9 jaar, geen verkoopgeschiedenis, dus inderdaad geen goede referentie :confused:

2 likes

Kijk op WUS ook even op Kaliber2010. Nederlands stukje met meerdere leden die hier ook actief zijn. Ben er zelf lid sinds 2006.

2 likes

Semi actief WUS lid hier. Ik post niet zoveel maar heb er een 10-20 horloges verkocht via daar.

@BG1 is ook een WUS lid met veel referenties daar.

1 like

Zeker, en ook al de link gestuurd.
Maar ik ben er door de jaren wel achter dat niemand neemt zo veel moeite als wij Nederlanders als we iets willen hebben.
En als hij HF door Google vertaal zou halen dan gaat het hier vooral over Money, Rolex, Money, Rolex,… En ik weet niet of meneer van het ‘rap’ genre houdt :grin:

1 like

Dat zijn er 1793 meer dan mij :rofl:
Lees vooral mee daar (al jaren) en geniet van de uiteenlopende reacties.
Plaatjes zijn ze daar ook dol op… #MeToo

1 like

Hoe werkt dat dan met referenties? Zonder referenties wil de beste man niet verkopen?

Neem tenminste aan dat je eest geld overmaakt voor dat de beste man het item opstuurt? Waarom wil hij dan alsnog een referentie?

1 like

Correct!
Maar hij heeft mijn betoog en motivatie reeds ontvangen, dus in afwachting van zijn reactie :wink:

Laat maar weten als je hulp nodig hebt, al jarenlang lid daar met uitstekende referenties als koper en verkoper, ruim 2500 posts en tevens moderator geweest.

https://forums.watchuseek.com/f74/please-welcome-epezikpajoow-new-co-moderator-forum-655928.html

4 likes

Thnx iedereen die als referent wilde dienen en voor de tips :+1:t2:

Het is gelukt en morgen komt de ‘zomerknaller’ deze kant op.

2 likes

Betaling gebeurd vaak via paypal/credit card. Dus dan ben je als verkoper ook een stuk kwetsbaarder vanwege de kopersbescherming. Helaas zijn er ook kopers die daar misbruik van maken. Als het om een duur horloge gaat snap ik de beste man wel dat hij referenties wil.

2 likes

Ah, dat verklaart een boel. Dank je wel!

1 like