Watzstore

Na een paar slechte horlogeboxen van andere merken, heb ik via dit forum eindelijk een echt mooie en degelijke horloge box van Detomaso gekocht. Deze keer bij Watzstore en dat had ik meteen de eerste keer moeten doen.

De box van is uitgevoerd in carbon look met zwarte velours onderkant, degelijke sluiting en scharnieren en mooie luxe rode afwerking aan de binnenkant.
Zeker een aanrader voor mensen die hun horloges netjes willen opbergen.
En ook te gebruiken voor de smalle pols zonder dat de kussentjes uit elkaar vallen!

Ik ben nu op mijn werk maar ik zal vanavond of morgen een foto van de box plaatsen.

Leo, nogmaals bedankt voor de tip, goede prijs, duidelijke communicatie via e-mail, snelle levering prima verpakking!(Doos in doos en opgevuld met luchtkussens!)

Zoals belooft de foto’s van de horloge box.

Een horloge verkocht aan Watzstore! Aangenaam persoon, goede communicatie, en een heel snelle betaler!
Geniet van de bambino Leo :smile:

1 like

Leuke vlotte deal gedaan met Watzstore. Geen gezeur over de prijs, lekker vlot met betalen en reageerde snel op m’n berichten. Tjah, wat wil je dan nog meer? :wink: Top dus! :thumbsup:

Ook hier een goede ervaring met Watzstore / Leo. Supersnelle verzending, horloge netjes zoals omschreven en goed verpakt. Bedankt Leo!

1 like

Prettig zaken doen met Watzstore, goede en vlotte communicatie, snelle verzending en horloge precies zoals omschreven.

Vandaag mijn gekochte horloge van Watzstore/ Leo ontvangen. Zeer netjes verpakt en snel geleverd. Prettig zaken doen! Bedankt…

Horloge verkocht aan Watzstore.
Goede ervaring :thumbsup:

Horloge overgenomen van Watzstore, prima verpakt en netjes geleverd via Kiala.
Top!

Vandaag binnen een mooie nieuwe Seiko overgenomen van Watzstore. Leo Bedankt voor de mooie klok en het vertrouwen dat je had om de klok al te verzenden zonder dat je kon zien of de centen al overgemaakt waren. Op deze manier een klok overnemen geeft wat extra glans aan de deal.
Helemaal top en zeker een aanrader.

Groet Bram

Alweer even geleden maar naar volle tevredenheid een Sarb033 gekocht bij Leo.

2 likes

Eindelijk een Nederlands adres voor Eulit Perlon banden. Prima adres, uitstekende communicatie. Aanrader!

1 like