Weer een afgehaakte koper.. ben ik flauw?

Kind van 20 jaar oud? :innocent:
Alles wordt minder.

Bolt statement.

Maakt niet uit! Het is ook een grote chaos in mijn hoofd na dit alles dus als buitenstaander zou het er helemaal gek uit zien.

Wow, er is er nog een!

Ja, misschien moet je me voor het gerecht slepen.

7 likes

1 like

Jij wilt toch ook altijd dat horloges -2/+2 lopen? Ook als ze 60+ jaar oud zijn? Ff een bewijsje en dan is de koop rond.

Blaffende honden bijten niet. Maak je niet zo druk. Dat hebben nu meer mensen gezegd overigens. Of vind je de aandacht wel leuk?

Ik vind de aandacht absoluut niet leuk.
Ik ben niet aandachtsgeil voor de duidelijkheid.
Ik houd wel verder mijn mond maar ik krijg niet echt contact verder met de verkoper.
Morgen weer een dag…

Long toes for a ninja…

1 like

Lekker laten varen dan. Inderdaad morgen weer een dag.

Nee dat wil ik niet. Als ze binnen de minuut per dag lopen vind ik het prima, maar ik wissel dan ook iedere dag van horloge.

Tempo erin houden.

Mika

3 likes

Mijn juridische bijdrage:

Dat betwijfel ik

Klinkt alsof de koop pas tot stand komt als @daniel997 zich kan verenigen met de uitkomst van de nauwkeurigheidstest. Dat zou althans mijn uitleg zijn.

Van wilsovereenstemming en dus een overeenkomst is dan geen sprake.

Trouwens, nieuwsgierig geworden door dit wat trieste topic keek ik naar de betreffende seamaster in het verkoopgedeelte. De foto’s zijn erg slecht maar de wijzerplaat deed mij denken aan een redial.

Sowieso is hij behoorlijk gepolijst, met name het achterdeksel, dat had er eigenlijk zo uit moeten zien, met inscriptie:

Dat gepolijste zag ik niet in de advertentie staan. Ik twijfel ook over de orginaliteit van kroon en (te korte) wijzers.

Staat het ding daarom al sedert januari te koop?

Anyway, dwaling springt dan -als er al een overeenkomst is- dus eventueel ook in het oog.

Mocht warroo het tot een procedure laten komen dan zou ik mij gelet op het vorenstaande niet zo’n zorgen maken als ik daniel was.

Sowieso kunnen we die procedure met speels gemak minimaal een jaartje (of anderhalf) rekken dus daniel heeft tijd genoeg om nog wat studiefinanciering op te sparen voor het geval hij de seamaster alsnog zou moeten afnemen :wink:

25 likes

Gobert is alleen maar bezig het zaakje op spanning te houden.

Dat is dus precies mijn punt. Wat is het nut van die test? Een service is 21 jaar geleden voor het lastst uitgevoerd. Dus of het horloge nou 30 sec of 2 minuten per dag verkeerd loopt, een service moet je als koper gewoon incalculeren.

2 likes

Ik zou een bijeenkomst gezellig vinden. Maar we weten hier allemaal dat dat er niet van komt. Dus houd alsjeblieft op met piepen.

Een koper die zich bedenkt: nee, dat is niet leuk. Een verkoper die daar een rechtszaak om zou beginnen: nee, dat is niet leuk. En in dit geval niet in verhouding tot de centjes. Ik prijs onze Daniel dat hij zo deemoedig is: werkelijk een voorbeeld van eerlijkheid. Hij geeft zijn domme zet toe en biedt daarvoor meermalen ruiterlijk zijn excuses aan. Er zijn er genoeg hier die hem genade en vergeving hebben geschonken. Warroo: voeg je bij deze club en laat genade voor recht gelden. Het zou je ontzettend sieren, man! (Ik vind die Omega dus helemaal niets, anders was ik nog wel in de bres gesprongen.)

4 likes

Er is dus een familie noodgeval waardoor je je datejust voor 2500 euro moet verkopen maar binnen een week erna plaats je een gezocht advertenie met budget van 2500 euro en probeer je ook nog warroo s horloge te kopen

Dat heet bullshit

3 likes

met spanning alle berichten doorgelezen in de hoop het oordeel van @Warroo te horen in zaken tegen @daniel997
Helaas kom je weer van een koude kermis thuis en hangt de sensatie nog in de lucht, wordt vervolgd (met han peekel :grin:)
overigens is de popcorn op en ben ik half zat van al het bier…