Voor je 15e verjaardag een vintage daytona van je pa krijgen
Leuk om te melden. De persoon hier achter is een zeer gewaardeerd horlogebanden reataurateur. Heeft voor mijn Tudor een “folder link” band hersteld. Top werk. Niet de eerste de beste dus.
Akkoord, maar daar heb je dan ook weer kans op niet repareerbare defecten, hoge kosten, etc…
enne…quartz? Niks mis mee, niet zo snobbish, vrienden!
Ik had me ingeschreven voor de Navi editie, maar weer uitgeschreven. Vond het idee leuk, maar ga deze toch niet dragen.
Ja verschrikkelijk. goedkoop, supernauwkeurig en heeft bijna geen serivce nodig…o wacht…
Hé, dat had ik niet gezien. Vanochtend zo’n horloge besteld. Ik had even op undone gezocht op dit forum, maar kwam dit topic niet tegen.
Ik heb de ‘killy’ besteld. Ik ben benieuwd.
Zie ook Incoming: undone ‘killy’ horloge
Ik had hem ook al besteld.
Nadat is van hun vorige project een aantal klachten over de kwaliteit had gelezen inklusief hun gebrekkige service ben ik maar snel weer uitgestapt.
Chinese Venus heeft te veel kuren.
Eén van de uitgangspunten bij de ontwerpkeuzen was een lage “cost of ownership”.
Ik heb trouwens als “early bird” ook de Killy besteld. Leuk voor de heb en voor minder dan € 150,-
Michael Young?
Dat geloof ik. Ik denk overigens dat je een hoge ‘cost of ownership’ bedoelt. Als het veel kuren heeft, dan moet je vaak langs een horlogemaker. Of bedoel je lage productiekosten?
Ik bedoel toch echt lage cost of ownership (zoals ik het ook schrijf). Een hybride uurwerk zoals toegepast in de Undone kickstart horloges vraagt (vrijwel) geen onderhoud, dus lage kosten gedurende de levensduur (= lage cost of ownership).
Capito ?
‘Chinese Venus heeft te veel kuren.
Eén van de uitgangspunten bij de ontwerpkeuzen was een lage “cost of ownership”.’
Je zinnen sloten dus niet op elkaar aan. Ontwerpkeuzen sloeg niet terug op het ontwerp van zo’n Venus-uurwerk. Ik begrijp je
Potentieel, niet potentie bedoel je wellicht ?
Sorry, kon het niet laten
Lijkt een beetje op dei 1963 Segull
Doe mij dan maar 1963
Iemand de stoute schoenen aangetrokken en een “build you’re own” besteld bij Undone?
Ziet er erg leuk uit