Atlas for men watch quartz
10 euro
Atlas is een Duits postorderbedrijf, welke o.a. kleding en schoenen verkopen.
Ook horloges dus.
De waarde is een paar eurootjes, hooguit twee paar.
Hoi Joost.
Misschien is eerst wat verdiepen in horloges een beter idee…wil je niet ontmoedigen…maar dit is de foto maken niet waard.
Kijk hier eens wat rond en kijk wat er allemaal gepost wordt…zo kun je je stillekes verdiepen in wat hier leeft
Fixed that for you.
PS Jij niet hoor.
@Joost04, antwoord is al gegeven. Is niet waardevol. Lekker dragen en fijne zondag!
Hoi @Joost04 , dit horloge zal in aanschaf 5 tot 8 tientjes oid kosten. Rest waarde zal Max 2 tientjes zijn.
Veel draag plezier.
Nou vooruit dan maar, dit soort briljante horloges voor echte Mannen die de Atlas beklimmen en overwinnen, zijn nieuw zeer kostbaar
Vind het toch een hoog bling bling gehalte!
Maar voor 15 Euro toch een hoop lol.
Nou ja, het is een bestaand merk, dat wel.
waarde 0 tot 25 euro.
Beetje kermis kwaliteit.
Iets wat erop lijkt.
Schützehohler was naar alle waarschijnlijkheid ook de man die Stockenfauzler inspireerde om stainless steel te gebruiken als achterdeksel van zijn vermaarde ontwerpen. Schützehohler gebruikte dat materiaal niet alleen op zijn Dremler (de tweede generatie daarvan dan), maar ook op alle Genschers uit de Bichdorf serie. Over de duurzaamheid van die dingen hoef ik geen betoog te houden.
Makkelijk scoren he jongens? Complimenten hoor… Gelukkig ook een paar serieuze reacties van leden op de TS die aangeven dat het horloge inderdaad niet veel waard is.
Ik vind het in ieder geval een gaaf horloge, zou er erg blij mee zijn!
Klaar met de grappen en nu weer serieus verder.
Mocht dat niet lukken dan help ik graag een handje.