Welk horloge is het best bij verkoop van een huis ;-)

@Danger.Mouse Hopelijk een G-shock, leger bruine kleur. Vallen de spetters niet op!

1 like

LOL, @amusicar al langsgekomen om te bezichtigen?

1 like

Benieuwd wiens alter ego dit account is, lekker trollen onder een andere naam. Gezelligheid! :wink:

1 like

Ik snap je punt wel, ben ook redelijk klaar met het soort topics dat tegenwoordig vaak aangemaakt wordt. Desalniettemin kunnen ze altijd op veel reacties rekenen, wat het forum wel levendig houdt.
In de huidige markt zal ik niet de tijd nemen voor mogelijke kopers van een huis, mocht je mijn mening willen :stuck_out_tongue:.

3 likes

Hij is in ieder geval beter bespraakt dan @ener

2 likes

Vanmorgen heb ik bij de juwelier een horloge voor mijn vrouw gekocht, ik droeg daarbij een Hamilton (zie: Wat dragen we vandaag deel XII). E.e.a. mag niet bekend worden, want ze is pas 5 maart jarig!!!:grinning:.

3 likes

Ik ga vandaag een Rolex verkopen, in welk huis zal ik dat doen?

Ik ga vandaag een auto verkopen, welke Breitling zal ik omdoen?

Vragen, vragen…

9 likes

:joy::+1:t2:

Heujjjjj gaat je 116710 het schip ruimen?

1 like

Het horloge in kwestie natuurlijk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geschorst tot 8 december 3018! :joy:

Nope. Sorry Han. En mijn auto blijft ook.

2 likes

Ik ga vandaag demonstreren tegen de opwarming van de aarde, welke Seiko zal ik om doen?

2 likes

Of: ik ga vandaag een Dacia verkopen, welke Seiko moet ik omdoen?

Die juttezak hippies dragen geen horloges, want dan consumeer je iets…ofzo. Ik heb zo’n hekel aan die ongewassen knuppels. Niet fatsoenlijk je steentje bijdragen aan de maatschappij, maar wel zeuren.

2 likes

Of ze weten wÄ—l hoe laat het is. :smirk::tumbler_glass:

2 likes

Alleen ice on mah rollie als het bij m’n grill en ketting past.

2 likes

Ik wil vandaag af en toe weten hoe laat het is. Welk horloge kan ik daarvoor het beste om doen?

1 like

Reactie verwijderd, slim van me.

True, daar heb je een punt. Maar wel voor de informatie, horlogemarkt, gelijkgezinden, leuke topics, etc. :slight_smile:

Ik heb me niet aangemeld om een poll te openen welk horloge het meest geschikt is te dragen terwijl ik het glazuur van de pot kak na een avondje chinezen.

Wat een vreemd idee bij een luxe horloge. Een radio gestuurde casio lijkt me een goed idee dan. :sunglasses: