Welk horloge koop je als je 300 euro te besteden hebt?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Bericht gemodereerd

2 likes

Aangezien zoeken kennelijk nogal lastig is:
http://www.chrono24.nl/search/index.htm?dosearch=true&maxAgeInDays=0&movementTypes=1&movementTypes=2&priceTo=300&resultview=list&searchexplain=true&sortorder=1&watchCategories=301&watchTypes=U

Sorry Bert maar op chrono 24 staat niet alles.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Of

Of

Dus ja…ik snap de opmerking wel.

3 likes

Gebruikte Sumo!

1 like

Bericht gemodereerd

Thnx Bert voor het verzamelen :smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Bericht gemodereerd

Een Seiko (sarb035)? Er is onlangs een topic geopent over dat horloge. Of een Tissot (tweedehands). Ik weet niet of Watch2day (outlet, moet je maar net van houden) nog een mooi automatisch horloge id aanbieding heeft. Succes iniedergeval!

Bericht gemodereerd

Ik dacht dat die Seiko veel duurder was, even beter zoeken dus, thnx

Het is volgensmij dat ie niet verkrijgbaar is hier in Nederland (dat je via bepaalde omwegen wel kan verkrijgen voor die prijs). Degene die dat topic geopent heeft en de mensen die daar gereageerd hebben, hebben er vast wel wat meer verstand van!

Een Tissot Heritage Visodate automaat; een van de betere Swiss-bang-for-the-buck van dit moment. Ook in andere kleuren. Tip: BoumanOnline heeft nu de Tissot’s afgeprijsd… (geen aandelen of andere belangen bij).

Zelfs met korting nu € 450, dus even doorsparen, of zoeken naar een mooie 2e handse.

4 likes

Bedankt jur

Wat een hoop gemodereer! Wat is er gebeurd?

1 like

Iemand zei: zoek even lekker zelf. En toen begon iedereen iedereen te beledigen. Gewoon dagelijks topic dus.

2 likes

Begint hier steeds meer op TZ te lijken…