Welk horloge voor tussen 1000 en 1500 euro ?

Band voelde niet heel solide aan, uurmarkeringen waren wel heel simpel voor zulk geld. Had wel verwacht dat de afwerking iets beter was. Datum was niet helemaal goed aligned.

Ball Fireman Enterprise. Mooi horloge merk.

5 likes

Aanrader! Ik heb de sub300 sharkhunter maar de sub 200 vind ik ook erg mooi👌 super band ook!

2 likes

Wat ongelofelijk dik. Komt ook in mijn boekje. De Longiness

2 likes

Welke reference is dat?

1 like

Nou heb ik een model eerder, maar een dikkere en solide band kan je niet vinden. En ook het nieuwe model is toch vrij robuust.

Kijk en vergelijk met andere duikers, bv wat er nu hier wordt gepost. Wat verwacht je van een duiker?

Dan had je misschien een fout te pakken, maar ook dat is de eerste keer dat ik daarover wat lees.

Nou ben ik een Orisfan, dus enigszins blind voor kritiek :sunglasses:

5 likes

Ja ik ook! Fucking vet model man, alleen ik raakte een beetje in de war door wat ik in m’n handen kreeg.

1 like

Kijk eens bij Damasko
DS30

DA36

4 likes

Ik kan de commentaren ook niet echt plaatsen eerlijk gezegd. Ik heb een Aquis Source of Life en ik ben juist erg onder de indruk van de hoge mate van afwerking op de wijzerplaat (Oris is een van de horlogemaker die de mooiste sunburst in zijn wijzerplaten weet te vangen), indices, kast en band.

Deze is wel iets boven budget overigens :slight_smile:

3 likes


Stevige prijs; bijna 2x wat Breitling vraagt…

Die Longines vind ik heel bijzonder in het groen.:ok_hand:

Yema Superman :ok_hand:

3 likes

Heb je deze zelf? Ben ik ook erg benieuwd naar namelijk. Hoe nauwkeurig loopt deze bij je?

Squale anniversary edition?

Geen idee. Maar Google groene Hydroconquest, dan kom je vast een heel eind.

Nee heb deze niet zelf. Staat zeker wel op mijn lijstje.

1 like


Halios Fairwind?
€899,- 39mm, eta2824-2.

5 likes