Welke band voor mijn Seamaster?

Even een vraag om jullie mening, wat voor band zou voor deze Seamaster mooi staan? Ik ben dol op nato’s, maar gaat dat staan?

Gewoon nato erop als jij dat wilt, ik doe dat ook wel op mijn dresswatch en dat smoelt best goed :ok_hand:

zat shops op internet te vinden :wink:

en een topic met wat adresjes :wink: Succes!

ik zou nu een christopher ward band bestellen ervoor.

Ik houd van contrast en vind daarom de combinatie van een blauwe wijzerplaat met cognac of middenbruin leer altijd erg fraai.
(Niet teveel op de opgeleukte wijzerplaat letten; foto is ter demonstratie van het www geplukt. :smile:)

3 likes

Geen idee of vintage Omega schakelbandjes zoals op de Seamaster De Ville van de laatste post van Wekke ook nog in goud of doublé circuleren, maar dat lijkt mij toch echt de best combi. In elk geval succes met je keuze

ze zijn er zeker nog in nieuwe uitvoeringhttp://omega-constellation-collectors.blogspot.com/2007/11/view-beads-of-rice-on-ebay-with-grain.html

1 like

camera-openingstijd 7 sec?

Deze lijkt me uitermate geschikt voor een mooie zwarte kroko.

1 like

Absoluut +1. Deze combi spat eruit en niet alleen vanwege de manier waarop de foto is gemaakt. Ik denk dat dat middenbruin/cognac bandje de wijzerplaat mooi complimenteerd.

Ik zou ook cognackleurige band nemen van leder of suède.

Nee. Gewoon op donkerbruin leer. NATO staat voor geen meter op zo’n klassiek horloge.

1 like

Ik vind zo’n vintage omega prima kunnen op een NATO, heb hem zelf nu zo:

Anders een mooie cognac band inderdaad, staat ook strak met dat blauw :+1: