Welke Grand Seiko?

Dank voor de tip. Ben nog in gesprek met andere verkoper. Dat loopt wat uit vanwege vakantie. Ik hou het wel in de gaten :slight_smile:

Deze, de SBGR095:


:heart_eyes:

Mwah… die kroonplaatsing vind ik iets minder…

Weet iemand of Grand Seikos zoals de SBGH001 een soort fijnafstelling in de metalen band hebben?

Zoals de easylink of glidelock van Rolex?

Geen fijnstelling idd
Groet Arthur

1 like

Zonde eigenlijk; wel erg prettig lijkt mij
Verder tophorloges

Ik heb het een mooi topic gevonden, en ik acht de kans groot dat ik binnenkort een GS koop, maar hik toch altijd tegen zo’n uitgave aan. In het buitenland kopen is voor mij geen optie. Dus ik hou het nog even in gedachten.
Bij mij komen dit soort aankopen zeer moeilijk tot stand. Ik moet altijd een barriere doorbreken. Even ook zoeken naar de beste prijs.

Dank voor alle reacties. Ik vind die 001 zó verschrikkelijk mooi.

1 like

Ik heb zelf wel een zwak voor de SBGE001

Van Rolex inderdaad :wink:

Wordt hier nu de merknaam R*x genoemd in een Seiko Topic? Dat gebeurt andersom nou nooit. :smirk: :innocent::grinning:

2 likes

De grand Seiko duikhorloges hebben geloof ik wel zo’n ‘ratcheting clasp’

Je leeft maar één keer dus gewoon doen als het kan!

Ik vermoed dat het vinden van ‘de beste prijs’ gaat tegenvallen bij een klok die nauwelijks wordt aangeboden…:wink:

Never mind :wink:

Zoho, wel twee!

Dan zal je vast een beste prijs kunnen vinden…:smile::wink:

Daarbij geeft Marijn aan 'm in Nederland te willen aanschouwen, voelen en eventueel aanschaffen dus dan wordt de spoeling nóg dunner. Gelukkig voor hem wordt er momenteel een pracht exemplaar aangeboden voor een eerlijke prijs dus is de keus naar mijn mening niet echt moeilijk.

Lijkt me een top aanbieding: 4 maandjes jong en € 3.800.
Dit soort bedragen moet je gewoon snel uitspreken, dan lijkt het minder.

1 like

Ik heb de SBGH001 een tijdje gehad, maar was er snel op uitgekeken, voor mij iets te saai. Dan vind ik de Spring Drive, juist vanwege de gangreserveindicator iets speelser.

En Marijn, inmiddels als in Dord geweest? Wat vind je van de hi-beat?

De vraag stellen is de vraag beantwoorden:
(W)Elke Grand Seiko!

Benieuwd wat je in de plaats van de SBGH001 hebt genomen?

Ik denk een SBDX003

Prachtig horloge…!

4 likes