Welke moet 't worden.... Omega of IWC

De iwc is wel mooi, maar de datum valt me wat tegen. doe maar de speedmaster dan.

1 like

Voor mij zou het zeker een Omega moeten wezen - vind die IWCā€™s nogal ā€œielā€ā€¦
Kan het moeilijk anders uitdrukken. Dat is persoonlijk natuurlijk.

De grey side is wel ā€œspecialerā€ - zou de dial glinsteren in het zonlicht vraag ik me af ?

1 like

Update: het zou een nice little sparkle moeten hebbenā€¦ :wink:

1 like

Tag heuer heeft ook zoā€™n kleur band. Het ziet er zo flets uit vind ik. Van een afstandje gaat het wel, maar daar is mijn arm niet lang genoeg voor.

Helemaal mee eensā€¦
Haha

Gewoon dragen en krasjes krijg je toch. Alleen op PVD die staalkleurige krasjes dat vind ik echt heel lelijk

Mooie link. Thanks

Smaken verschillen gelukkig.

3 likes

DSOTM! :heart_eyes:

1 like

Ik zelf zou zeker voor de Omega gaan. De IWC is wel erg mooi, maar de datum verpest het weer voor mij. Maar dan moet je nog kiezen welke Omega, en daar ben ik zelf ook nog niet uit :smile:

1 like

4 likes

GSOTM :+1:

Als ik hier tussen moet kiezen zou ik een andere variant van omega kiezen.

Vind de grey Side of the moon mooier dan de zwarte, vond zwart op de een of andere manier niet echt tijdloos en voor zon bedrag zou ik dat belangrijk vinden.

Ken de eest van je collectie niet maar deze dan;

Ik kan overigens ook wel weer een iwc verzinnen die het weer wint van omega :wink:

2 likes

Deze staat op de HF facebook te koopā€¦ Erg mooie klok! En voor een goede prijsā€¦

1 like

Ik zou kiezen voor de meest voorkomende. Ik word hier heel begerig van:

1 like

Als ik moest kiezen zou ik voor de IWC gaan de black dial versie met die prachtige stalen band.
Ik vindt ook de speedmaster mooi maar toch.
Beide staan overgins ook bij mij hoog op de lijst van favorieten in men huidige zoektocht.
Kijk ook eens bij Van der Gang, is echt een mooi product.

Succes verder met de keuze.

Groeten Leen.

1 like

IWC was zo lekker bezig, een jaartje of 10 geleden. Maar deze " flieger" chronografen vind ik een beetje mislukkelingen en zou ik 100% voor de Omega kiezen.

1 like

Vind die verhoging/relief vd subdails bij de Omega niet mooiā€¦ Die ik hierboven post heeft dat weer nietā€¦ Mooier imhoā€¦

1 like

omega blinkt eruit, succes.

1 like

Zo lijkt het idd nog wel wat. Op de foto is het horloge ook donkerder.
Maar inderdaad smaken verschillen. De grijze band doet het helaas niet voor mij, maar band vervangen kan natuurlijk altijd!

Deze is ook wel mooi. Is de speedmaster 57 of niet?