🤔 Welke Rolex hoop jij op - Basel 2019 ⌚

Al die Rolex discussies maar eens omgezet in een stukje dinsdag creativiteit…

16 likes

Berouw komt na de zonde :v:

Ik hoop op meer modellen in heren maten😎

1 like

We zullen zien wanneer de prijzen dalen :v:

1 like

Op Instagram account van monochrome werd door iemand op een rosé gouden sub gehoopt.
Dat lijkt me wel gaaf om te zien

:joy:

Foei! Tijdens het rijden ook nog!

O wacht.

…snikt zachtjes - dit was (2016) mijn laatste rit in de Fulvia…

1 like

Een Explorer 1 met een diameter van 41 mm., een witgouden kast, witgouden jubilee en donkerrode tegen zwart aan rode wijzerplaat met hele lichte sunburst.

Op deze Submariner. Monochrome had 'm 2 jaar geleden al gefotosjopt en ik heb het datumvenster weggepoetst. Niet helemaal 100% netjes, maar je snapt het idee. Dus wel de ceramische lunette en verstelbare band en weg met die stomme maxicase. Rode tekst is leuk, maar mag ook wit.

7 likes

Een nieuwe airking maar dan een echte flieger in plaats van dat spiegeltjes en kralending dat ze nu hebben en dan ook in 43mm

38/39mm sub! Met een rode bezel…

1 like

36mm Explorer I

3 likes

Iets voor onder de 100 euri. Zou ik er misschien interesse in kunnen krijgen als ze hun best doen.

MP staan er genoeg voor 100 euro

Hee, landtong Rozenburg.

1 like

Hebben ze hun best dan blijkbaar niet voor gedaan. Ik heb er geen op mijn verlanglijstje

Ik zou wel graag een mooie rosé gouden Submariner met diamantjes willen hebben. En liever nog een knappe man die mij dat cadeau doet :wink:

1 like

Jah, jah. Je kan niet alles hebben hoor.

1 like

Bijzonder om buiten de kroeg dit soort kapotpraat te spotten.

Je kan de oyster perp eens proberen 36mm, wel blauwe plaat met 3-6-9, komt al aardig in de buurt!

Maar who knows :stuck_out_tongue_winking_eye: