Welke Rolex zou jij kiezen.....1, 2 of 3?

Prachtig Joep en eerlijk is eerlijk de indices en wijzers zijn hier meer in balans dan bij de DII

Dank je! :blush:

Mooi man!

Ja…, dat is een heel mooie. Proficiat!

Maar zouden het eigenlijk niet eerder de sportversies van Rolex zijn waarvan één en ander te zeggen valt aangaande verhoudingen, als men het dan toch hierover wil hebben. Maar dat is dus weeral een ‘persoonlijke’ benadering of smaak. Maar ik blijf ervan overtuigd dat de beste beoordelaars hiervan de ontwerpers van Rolex zelf zijn.

Lastig advies geven over wat enkel gaat over smaak.
Kies dat waar je hart sneller van gaat kloppen (kans is groot dat je het eigenlijk al weet) en streep weg wat niet binnen je wensen valt (wel of geen datum / datumloupe; soort band/ etc)

Veel plezier !

dan moet je em eens van dichtbij bekijken… dit is echt wel “a league of its own” vergeleken met een “vijfje”…

1 like

Achterhaald concept om je klant niet te betrekken bij de productontwikkeling
Als je als Rolex wereldwijd zo’n fanbase hebt zou het juist fantastisch zijn om feedback te verzamelen
Kan alleen het verkoop succes dat er is verder versnellen
My 2 cents

Arie … Paul maakte een grap als iemand op dit platform er voor zorgt dat er wat Grand Seiko’s onder de leden verspreid raken is “Vierport” wel. Paul besteld gewoon en laat de GS overkomen uit Japan. Heeft er plezier van en zet 'm vervolgens op enig moment op dit platform te koop … Zo zijn de Springdrive Diver en de Limited Automatic onder onze “leden” geraakt :wink:

1 like

En niet te vergeten twee quartzen en een Hi-Beat King. En wie weet over een hele poos wel een handopwinder met champagne wijzerplaat :slight_smile:

Milgauss! Omdat hij wat specialer is dan de DJ 116334, die is misschien wel mooier.

Houd me aanbevolen :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Niets mis met een BBBB (Bling Bling Breitling) in de collectie :wink: Althans dat vind ik
De Cronometre (Crosswind) is gewoon een klassieker

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Hij zit ook aan een “honey” lederen band in het dagelijks leven :wink:

Mijn god, m’n ogen. Wat een onbeschrijflijk lelijk ding inderdaad… Om bij de Rolexen te blijven, nog zo’n bling-geval: de Pearlmaster

nummer 1.

Nummer 3, het meest rustige vind ik… en de blauwe plaat is wel bijzonder fraai in de Milgauss. Succes!!