Welke Rolex zou jij kiezen.....1, 2 of 3?

Ja, je voelt je echt welkom en gewaardeerd met al je bijdragen :wink:

1 like

Voelen en zijn is nog wat anders hoor. :wink:

Just Kidding … hier hebben we nog wel respects voor elkaar
Groot, klein, goedkoop, kostbaar, centraal dat de passie voor uurwerkjes
Op de Facebook variant is dat echt wel anders :wink:
Hoewel hiet hier ook soms de grens van beleefdheid en correctheid overgaat
Denk dat je de feedback simpelweg niet persoonlijk moet opnemen
Smaak isimmers een subjectief
Ik vind dit bijvoorbeeld prachtig :wink:

1 like

Ja…, die kan wedijveren met een Rolex. :wink:

Mwaa … Champagne wil ik in mijn glas en niet om mijn pols. En trouwens het is maar een Seiko. Ik zie het verschil niet met een 5je.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is een mooi horloge maar ik heb er ook een bepaalt gevoel bij een bepaalt merk.
Bij Seiko is dat gevoel iets anders denk ik met alle respect voor het merk. Heb zelf ook een (goedkopere)Seiko maar ik heb toch een beetje het gevoel van “oeps…6000 Euro uitgeven aan een Seiko” Dat verdient het merk(vooral de GS) niet en mijn mening zal vast veranderen als ik er een keer eentje in de hand heb.
De tijd zal het leren!

Ik zou er per direct mijn blauwe DJII op inruilen :wink:
Ben ik direct af van die lelijke Rolex met datum pukken en te dikke indices
Krijg ik er een Seiko-tje voor terug met een rare wijzer op de dial :wink:

Ik denk niet dat er al ooit iemand een Seiko,ook al was het een “Grand Seiko” heeft kunnen ruilen voor een deftige Rolex. Misschien eens het idee lanceren hier…, want zeg nooit, nooit.

was zelf ook een tijdje op zoek naar n blauwe plaat, heb deze onlangs aangeschaft.

gr. Joep

6 likes

Prachtig Joep en eerlijk is eerlijk de indices en wijzers zijn hier meer in balans dan bij de DII

Dank je! :blush:

Mooi man!

Ja…, dat is een heel mooie. Proficiat!

Maar zouden het eigenlijk niet eerder de sportversies van Rolex zijn waarvan één en ander te zeggen valt aangaande verhoudingen, als men het dan toch hierover wil hebben. Maar dat is dus weeral een ‘persoonlijke’ benadering of smaak. Maar ik blijf ervan overtuigd dat de beste beoordelaars hiervan de ontwerpers van Rolex zelf zijn.

Lastig advies geven over wat enkel gaat over smaak.
Kies dat waar je hart sneller van gaat kloppen (kans is groot dat je het eigenlijk al weet) en streep weg wat niet binnen je wensen valt (wel of geen datum / datumloupe; soort band/ etc)

Veel plezier !

dan moet je em eens van dichtbij bekijken… dit is echt wel “a league of its own” vergeleken met een “vijfje”…

1 like

Achterhaald concept om je klant niet te betrekken bij de productontwikkeling
Als je als Rolex wereldwijd zo’n fanbase hebt zou het juist fantastisch zijn om feedback te verzamelen
Kan alleen het verkoop succes dat er is verder versnellen
My 2 cents

Arie … Paul maakte een grap als iemand op dit platform er voor zorgt dat er wat Grand Seiko’s onder de leden verspreid raken is “Vierport” wel. Paul besteld gewoon en laat de GS overkomen uit Japan. Heeft er plezier van en zet 'm vervolgens op enig moment op dit platform te koop … Zo zijn de Springdrive Diver en de Limited Automatic onder onze “leden” geraakt :wink:

1 like

En niet te vergeten twee quartzen en een Hi-Beat King. En wie weet over een hele poos wel een handopwinder met champagne wijzerplaat :slight_smile:

Milgauss! Omdat hij wat specialer is dan de DJ 116334, die is misschien wel mooier.