Welke strap zou hier nu het beste bij passen?

Op zwart combineert eigenlijk bijna alles; daar zou ik mij niet zo druk over maken.
Ik heb een zwarte speedy en die gaat eigenlijk goed met bijna alle bandjes vind ik zelf dan :slight_smile:

Yep, een zwarte band kan ook prima bij deze combi. Met de zwarte bezel heb je ook meer mogelijkheden. En idd, wat is die bruine gladde vies zeg, brrr.
En ik hoop dat ze snel met de losse bezels komen in 39mm en eigenlijk dan het liefste de alu.

1 like

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p10988h1223s1488-Watch-strap-Bros-Can.html

:wink::+1:

Ik zou voor helemaal zwart gaan.

Mischien best mooi maar valt wel heul erg op

Kijk hier maar eens

1 like

Had ik ook gezien maar welke kleur combi zou nu het mooiste zijn?

Mocht je voor rubber gaan:

2 likes

Is op zich ook een optie maar ik weet niet hoe rubber draagt eigenlijk. Daar zal onderling ook nog wel wat verschil in zitten qua comfort etc.

2 likes

Goedemorgen, om te beginnen, gave klok!

Misschien een kijkje nemen bij colareb, Italiaanse handgemaakte banden (dacht ik) voor een nette prijs.

Deze bijvoorbeeld http://shop.colareb.it/en/roma-watch-strap/27-roma-black.html

1 like

En anders gewoon een mooie hirsch liberty artisan

1 like

Dank voor de tip!
Ze zijn erg mooi en zal eens goed rondsnuffelen. Ondertussen ook wat meer banden gevonden en dan is het weer moeilijk kiezen :slight_smile:

Ik heb een olijfgroene suède band van Ko die ook mooi zou kunnen staan.

1 like

Ja dat snap ik, keuze maakt het moeilijker😉

1 like

Thanks,misschien inderdaad @Ko-Banden anders maar is vragen. Die komt hier op het forum ook met enige regelmaat voorbi.

1 like

Bandje is bijna net zo duur als de klok :thinking:

1 like

Zijn voor €100-120 op eBay wel te vinden 2e hands… En er zijn natuurlijk meerdere curved edged zwarte rubberen straps in andere prijsklasses.

1 like

Ik vind het in combi met de klok wel een supercombi moet ik zeggen. Er is mij net een dergelijk bandje aangeboden met de groene streep en hangt even van de prijs af of ik het zal doen.

1 like

Stuur ff de link door…ben al tijden op zoek naar deze band zonder E300 te betalen.

Ebay:

Misschien moet je de zoekterm aanpassen, probeer het eens met een O ipv een U :wink: