Welke van de 2 aub, Omega of Tudor? update met pics nu

En da’s ook helemaal prima! Mooi dat je er blij mee bent! :relaxed:

1 like

Ik zou gaan voor de Tudor .
Omega ook mooi , maar deze doet mij niets.

Ik denk dat uw beeld over een gemiddeld maandloon wat optimistisch is :smiley: Misschien gemiddeld voor de leden van dit forum, dat zou nog kunnen.

Pak nu even die camera?

Pak nu even die camera?

Jaaaaaa :smiley:

Goede keuze, ben benieuwd naar de unboxing en foto’s. Imo de mooiste, op korte afstand gevolgd door de blauwe.

Die komt er binnen een paar weken aan :laughing:

misschien vind je het niks maar heb je wel eens een bell&ross overwogen? heeft ook wel iets van die seamaster weg, als je van die vintage style houd.
Super kwaliteit en je zit in dezelfde prijs klasse.

2 likes

en nu de foto’s, sorry voor de kwaliteit, heb geen deftige camera).

11 likes

Ik twijfelde tussen deze en de bb. Deze Bell and ross is supergaaf.

Yip, die ga ik 1 van de weken passen trouwens in heist op de berg. Wil nog eentje met een datum en dan wordt het de LLD of deze. De BR 123 sport heritage kost trouwens 2500, was 730 minder dan de Tudor maar een een heel ander uurwerk. Zeer dun en heel netjes afgewerkt!

Vind 'm toch best mooi hoor. Die urenwijzer is niet helemaal mijn ding, maar als geheel staat het als een huis. :+1:

1 like

de zwarte heb ik nog niet irl gezien. Wel heel benieuwd naar, en staat zeker ook op mijn shortlist!

1 like

het is wel een Tudor, geen Rolex hé ;)!

Jij bent er snel uit. Proficiat!

Oehhhh de zwarte versie!! GOED bezig!

2 likes

:laughing:

Allebei prachtig, met een lichte voorkeur voor de Seamaster!

Niets mis met GS Jeroen, echt niet

Vriendelijk bedankt voor je bijdrage maar als 1 van de 2 keuzes een Seiko zou zijn had ik dat wsslk ook wel gevraagd😉 Zeker niks mis met de Seiko,integendeel zelfs, maar doet niet ter zake.

Doe dan maar de Seamy :wink:
Tudor BB is prachtig horloge maar draagt "hoog"
De Seamaster Co-Axiaal is prachtig maar heeft “lange” lugs
Beide horloges moet je echt om en op de pols passen om een goed beeld te krijgen
Ik heb uiteindelijk voor de SMP 300 gekozen om de simpele reden van draagcomfort