Welke van de 2 aub, Omega of Tudor? update met pics nu

Dat is idd ook een optie! Luxe problemen.

1 like

Als ā‚¬ 4640,- je budget is zal ik 100% voor de Seamaster gaan.
Veel meer uitstraling dan de Tudor.

1 like

Zal niet om te verkopen. Ben iemand die niet snel iets verkoopt waar ik lang over heb nagedacht. De restwaarde is minder van belang. Maar zou zo wel de leder als de stalen band kopen voor de BB.

Ik ben niet van de ā€˜bolletjes-indexenā€™ dus de Omega. Zoals hier al eerder gezegd, wel op die strap van die Tudor :wink:

2 likes

Oow, dan moet je kopen wat je mooi vind. Nadeel van de stalen band is dat die snel bekrast en dan lelijk kan worden, maar de leren band kan gaan scheuren en je kunt er niet mee zwemmen. Afwegingen om over na te denken.

Als je het geld toch kwijt moet de Omega, hoewel er voor die prijs zoveel moois (imo mooiers) te krijgen is, ook van Omega. En het voorstel van een BB (op staal, de nieuwe zwarte is prachtig) en LLD (op leer) is natuurlijk ook helemaal niet zo gek.

Speedy

Omega spreekt me niet zo aan. Tussen deze twee zal ik gaan voor de Omega.

By the way wat is LLD?

Longines Legend Diver

Omega! Die Tudor doet me niet echt wat.

En als ik het geld ervoor te besteden had zou ik van deze twee zeker voor de Omefa gaan

1 like

Zonder twijfel de Omega.

eenvoudige keuze (voor mij). De Omega. Als je het geld ervoor hebt.

En dan mooi wat banden bij Ko bestellen, op leer zal hij ook mooi staan.

1 like

Wellicht op deze manier even vergelijken ivm opties en kleur :smile:

Voor mij de Tudor aangezien deze meer ingetogen is, de Omega heeft een vrij hoog bling gehalte door de PCLs en ditto kast.

5 likes

Deze Omega is zeer mooi.
Ikzelf heb de BB Blue eerst op leder en nu op staal en ik vind hem prachtig, lekker dikke kast en draagt zeer comfortabel.
Ook de staalband met keramische balletjes in de sluiting is vooruitstrevend, de gesp klikt gewoon zeer goed open en dicht, hij springt als het ware in het slot.
Ik krijg niet genoeg vd BB en weet niet of ik dezelfde ervaring met de Seamaster zou hebben.

1 like

Longines Legend Diver = LLD

1 like

Is toch niet echt een vergelijking??

Sowieso de SM!!

1 like

In dat geval LLD!! :smile:

Mss niet, maar spoken allebei door mijn hoofd, weet niet het dat komtšŸ˜en kom altijd op deze 2 uitā€¦

Niet mijn ding. Heb ik gepast maar krijg er geen klik mee op 1 of andere manier.