Welke van de 2 aub, Omega of Tudor? update met pics nu

By far de Omega. Ben bovendien niet zo’n fan van deze Tudor… De bolletjes storen me nogal.

2 likes

LLD en een hoop geld in de pocket houden…

1 like

Als je het geld hebt, eerst even passen. Maar wat mij betreft de omega

Een Pelagos!

2 likes

Seamaster! De kast en kroon van de BB kunnen mij niet bekoren, hoewel verder natuurlijk een schitterend horloge.

Je afbeeldingen zijn van de oude Tudor. De prijs (3k?) is van de nieuwe met inhouse uurwerk, neem ik aan? Ik zou voor de LLD gaan sowieso en dan rustig sparen voor de Omega als dat je droomklok is :smile:

1 like

Ik heb de BB gehad. Op plaatjes vind ik hem altijd fantastisch eruit zien, maar in het echt valt hij me bar tegen. Ik raad jou aan beiden te passen en echt naar je gevoel te luisteren.

Als je het mij vraagt de Omega. Die roept bij mij meer passie op. Maar ik heb zelf gekozen voor een Planet Ocean. Die staat niet in je rijtje, maar dat zou mijn keuze zijn.

Voor nu Omega.

1 like

Ik hou niet zo van het namaak patina van deze Omega.
De BB ziet er idd minder mooi uit in het echt net als de BB blue trouwens. Ik zou wel eens naar de BB black willen kijken misschien is dat wel wat.

1 like

Is idd ook heel mooie klok die PO maar zie precies liever uurwerken zonder datum…

Een mooie rus! Houd je nog geld over!..

Deze comment mag je zien als een sarcastische opmerking richting alle mensen die met iets anders komen aanzetten dan de 2 specifieke modellen (staat zelfs in de titel!) die de OP aandraagt!

Zelf zou ik voor de Tudor op staal kiezen. Vind ik gewoon een prachtklok. Niet dat de Seamaster dat niet is, maar ik persoonlijk kies dan voor de Tudor. Overigens als ik in de prijsklasse van de Seamaster zou moeten kiezen zou ik weer voor wat anders kiezen dan de Tudor denk ik (ook al heb ik hem zelf al, blijvertje).

3 likes

:confounded: gaat idd over nieuw model BB!

Ik begin steeds meer fan te worden van de BB, maar indien het tussen deze twee gaat, zéker de Seamaster.

1 like

Als je het mij vraagt zeker de omega. De indices vind ik veel mooier vormgegeven en de wijzers idem. Succes met je keuze.

Hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind juist de Omega meer ingetogen, waarschijnlijk door de optisch dunnere bezel.

Wat zijn PCL’s?

1 like

Polished center links.

Kan ook posterior cruciate ligament betekenen, maar dat bedoelde hij denk ik niet.

4 likes

Dat was mijn antwoord geweest :innocent:

1 like

Tudor! Omega op het plaatje mooi, maar in het echt vind ik hem zo tegenvallen…

Heb je de Omega al eens in het echt gezien? Ding glimt alle kanten op :wink:

De Tudor vind ik mooier, in iedere kleur. Extra leuk is dat je dan nog een aardig zakcentje overhoudt voor wat anders inderdaad. Voor mij zou het geen moeilijke keuze zijn.
Succes ermee en we zien graag wat het geworden is!

1 like

Je moet 'm natuurlijk zelf dragen, maar de Tudor is op het forum érg populair en ik vind 'm ook zeker mooi, maar als ‘iedereen’ er een heeft heb ik zoiets van, ik wil nu juist die andere… OTOH, ik wou dat ik zulks luxe probleem had! :laughing:

1 like