Welke van de 2 aub, Omega of Tudor? update met pics nu

Tudor is voor mensen die geen Rolex kunnen/willen betalen, maar wel de looks en kwaliteit van de kast willen. Een net-niet merk dus. (zoekt de sleutel van de schuilkelder alvast) De Omega dus, ook omdat ik 'm best mooi vind. :smile:

Seriously, over die Tudor - die tekst in een “smily”-vorm ziet er echt niet uit. O.a. Muehle Glashuette deed/doet dat ook. Strontirritant.

2 likes

Omega mooi strak. Heb ik zelf ook naar gekeken, maar was wel wat bling en leek beetje ielig/kwetsbaar. Tudor niet irl gezien. Allebei in real life bekijken en dan pas kiezen…

1 like

Nou nou zeg. De sub van tudor is wel meer waard dan van rolex zelf. Mensen die geen rolex of tudor willen/kunnen betalen halen maar een S… :wink:

Met een S… is de horloge gekte begonnen bij mij. En nu sta ik voor deze verscheurende keuze. Allemaal de schuld van HF :joy: Mss wachten tot iedereen hier zijn BB moe gezien is en dan overnemen, de Omega ga ik mss. Niet zo snel voorbij zien komen…

Voor mij zou het een makkelijke keuze zijn: de Omega! Maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.

1 like

Heb hem gepast en is wel wat bling/bling. Maar oh zo mooi :wink: en voelt zo lekker rond de pols. De “Smiley” op de Tudor live viel me wat tegen irl. Maar zeker ook een top klok!

maar als het 1 van deze 2 moet zijn, de Omega.

En het is toch de BB geworden. De Omega was teveel bling en de BB zat nog beter aan de pols. Lang genoeg overwogen en deze is het gewoon. Dank voor alle reakties , unboxing foto’s is voor straks. Zit nog bij de juwelier :wink:

10 likes

Dan kan je nu nog ruilen :wink:

We zien je foto’s tegemoet! Veel plezier nog met het aankopen van de BB.

Leuk man!
Afgaan op je gevoel is altijd het beste

Eeehm

What’s wrong met die advertentie dan?

Voor mij geen twijfel over mogelijk
De Seamaster!

Is prima advertentie!
Juist grappig of pijnlijk dat degene die het topic startte er net een nieuw heeft gekocht.

Ik zou ook voor de Seamaster kiezen, mijns inziens een tijdlozer ontwerp.
Maar ja ik koop horloges met als uitgangspunt dat ze me niet meer verlaten…

Succes!

Omega puur merk, geen “slap” B merk

Een dat is al minimaal de tweede zeer diepe zucht van mijn kant gedurende het lezen van dit topic. Chapeau.

3 likes

Omega, puur merk?
Je weet dat Omega ondertussen een veredelde Swatch is?

2 likes

Gefeliciteerd en ik zie je foto’s tegemoet