Welke van de 2 aub, Omega of Tudor? update met pics nu

Grappig! Ging toch enkel voor nieuw en bij AD. Wat een schitterendee service bij Tudor tov bij AD van Omega. Bij Tudor kon ik gaan zitten, koffie drinken en zowel vader en zoon bezig met de presentatie. Niks was hen te veel. Echt TOP, ik ben iemand die koopt op gevoel en de prijs komt op de 2de plaats. En hier was het het goedkoper product maar veel duurdere service :wink: En elk jaar word ik uitgenodigd voor een gratis inspectiebeurt en reinigingsbeurt indien nodig (incl waterdichtheidstest)! Dan mag de aankoopprijs al iets hoger liggen als de service maar TOP is. Het is en blijft tenslotte nog altijd een gemiddeld maandloon dat je neerlegt voor een uurwerk. En de Tudor zat me ook gewoon veel beter rond de pols :laughing:.

8 likes

Goeie keuze

1 like

Doe ik ook hoor :wink: geen impuls aankoop meer (zou ik 5 jaar geleden wel hebben gedaan), passen, passen en nog is passen. En dan het heerlijke moment om hem te mogen kopen…

Gefeliciteerd Bartbeemer. Erg mooi horloge

1 like

Goede keuze!

1 like

De keuze tussen Swatch en Rolex zeker :joy: Ach, al goed dat we er allemaal een andere mening op na houden of we hadden geen verslavend hf :wink:! Dank voor de input alvast. En mss komt er wel ooit nog een Omega als ze de service wat opkrikken en koffie serveren (daar ben ik persoonlijk veel gevoeliger aan).

Oh ja, het is de BB Black op staal geworden trouwens. Niet de rode op leder zoals ik eerst dacht te kopen De zwarte stak er irl met hoofd en schouders boven uit aan mijn pols.

2 likes

Gewoon de beste keuze. Bovendien vind ik de Tudor ingetogener en dus mooier. Service bij Rolex en Tudor is top. Bij andere merken (in mijn geval IWC) wat vaker over the top, zeker qua prijs.

Idd wel erg kort door de bocht. :-1:

1 like

Zoals ik al is had aangehaald was die Smiley eerst niet mijn ding, maar na 3 keer aan en uit doen begon ik er gewoon vrolijk van te worden en dat is het gevoel dat ik wil als ik naar een uurwerk kijk en dank voor je input betreffende het Rolex / Tudor verhaal. Dat heeft me zelfs nog meer overhaald om zeker wel een Tudor aan te schaffen :laughing:

En da’s ook helemaal prima! Mooi dat je er blij mee bent! :relaxed:

1 like

Ik zou gaan voor de Tudor .
Omega ook mooi , maar deze doet mij niets.

Ik denk dat uw beeld over een gemiddeld maandloon wat optimistisch is :smiley: Misschien gemiddeld voor de leden van dit forum, dat zou nog kunnen.

Pak nu even die camera?

Pak nu even die camera?

Jaaaaaa :smiley:

Goede keuze, ben benieuwd naar de unboxing en foto’s. Imo de mooiste, op korte afstand gevolgd door de blauwe.

Die komt er binnen een paar weken aan :laughing:

misschien vind je het niks maar heb je wel eens een bell&ross overwogen? heeft ook wel iets van die seamaster weg, als je van die vintage style houd.
Super kwaliteit en je zit in dezelfde prijs klasse.

2 likes

en nu de foto’s, sorry voor de kwaliteit, heb geen deftige camera).

11 likes

Ik twijfelde tussen deze en de bb. Deze Bell and ross is supergaaf.