🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Vrijwel elke zondagochtend met Jens (6) mountainbiken in het bos. Verder wandelen we ook veel…

1 like

Vraagje over jouw Defy, heeft die een schroefkroon of niet? De mijne namelijk niet, en daar is eigenlijk niet veel info over online…

1 like

Yep schroefkroon. Fotootje van de jouwe?

1 like

Yes pakketje is binnen!
Toch nog een late switch naar de 1968 Wakmann :star_struck:

30 likes

Heb even geen stilish fotootje paraat - deze had ik gemaakt bij NA

7 likes

Die moet toch een schroef kroon hebben?

2 likes

Wow… ik ben sprakeloos…

Bedankt @MartijnV dat dacht ik al ergens gelezen te hebben, maar denk ook weer dat als er iets niet in orde is met die schroefdraad dat je dat toch zou moeten merken…
en deze heeft ook maar een heel korte uittrek vind ik, zonder verdachte speling of kraakjes.
Ik heb een beetje het gevoel (of hoop) dat er niet vanaf de (of alle) eerste modellen met schroefkroon is geconstrueerd. Per slot van rekening hebben oude Seamaster duikers ook geen schroefdraad. Maar ik kom er tot nu niets over tegen helaas… en dat maakt het dan ook weer leuk natuurlijk! :innocent:

Pontiac nageur 1946

14 likes

Die … is … mooi …:heart_eyes:


Beater time; obscure Warner DeLuxe met een Forster uurwerkje dat zo nauwkeurig loopt dat ie binnen COSC specs valt.

13 likes

Mooie chrono! :+1:

Is dat een Big Boy met VJ236?

1 like

Dank jullie wel! Yes dat klopt.

Die is bijzonder qua kleurcombinatie zeg! Ik vind het wel mooi :+1:.

1 like

Mijn oude Lip automatic weer eens uit de kast gehaald.
Alleen jammer van de beschadiging in het glaasje. Moet ik eens iets aan doen.

13 likes

23 likes

21 likes

12 likes

13 likes

19 likes

Iemand nog een suggestie voor een andere band? Misschien iets met blauw…wel grote kans dat het wat druk wordt en net niet matched, maar het mag best een beetje funky zijn :v:t2:

14 likes