Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Vandaag weer een leuke Yema binnengekregen uit de serie Sous Marine. Gezien de evolutie van het logo waarschijnlijk uit de tweede helft jaren 70.

Evolutie Yema logo

De laatste aanwinst

Dank voor het kijken en fijne dag!

24 likes

Leuk dat je vaak ook oud advertentiemateriaal erbij hebt :ok_hand:

1 like

Graag gedaan ,heb je de vintage horloge - advertenties lijn gestart door @septentrio in maart 2016 al gezien ? een leuke aanrader :ok_hand:

3 likes

Nee, zou ik even naar moeten zoeken/ kijken

25 likes
2 likes

11 likes

Een Eppo van circa 60 jaar oud :sunglasses:

18 likes

De oude Mondaine automatic bij kunstlicht, het weer buiten gaf vanmiddag weinig aanleiding voor een wristshot bij het fietsen :yum:

10 likes

16 likes

Top horloge, volgens sommige verzamelaars is de Grand Seiko en betere horloge dan de Rolex.

1 like

Dankjewel voor de appreciatie!
Ik kan niet echt vergelijken want rollers zeggen me niks, maar al mijn vintage GS’en van tussen 1965 en 1971 lopen als een trein met tussen 0 en 5 seconden afwijking per dag… Ze hebben ook allemaal een ander maar strak gedefinieerd karakter (2 verschillende fabrieken, handwind en automaten, lo- en crazy 36000bph hi-beats…) en voelen stuk voor stuk erg degelijk en solide aan.
Voor mij part erg ondergewaardeerde stukken, maar dat begint stilletjesaan te veranderen heb ik de indruk.

1 like

Verkeerde topic man. Dit is het vintage gedeelte.

18 likes

Ik sta open voor een bod hoor :slight_smile:

1 like

23 likes

Mijn mooie nieuwe Russin :blush:

21 likes

Dochter een Longines uit de jaren 50, papa een Datejust uit de 70’s en oma een Tissot uit 1938. Vintage familia!

Gr. Roel

34 likes

@Lena76 ik ben even zo vrij om haar via deze weg onder de aandacht te brengen van @HorlogeHalle ivm de leuke cijfertjes :slightly_smiling_face:

@Horlogehalle, check onder andere de 8, vaak zijn het de 8en valt me op. :sunglasses:

1 like

Had hem gemist!
Thnx dus.

Aandoenlijk, en speels, en ook consistent.
Heb fotootje opgeslagen!

Ben benieuwd hoeveel dit font aan autoriteit zou winnen als gekozen zou worden voor ‘vet’ of Bijv als applicatienumerals

Zeer fraai!

Ik hou van Russinnen :roll_eyes::blush:

Thnx @JimSoul

1 like