Werner (tu)

En ook de tweede keer een succes :~

Wederom bedankt :)-D

1 like

En drie keer is scheepsrecht :D:D:D

Ditmaal ook wat van Werner ontvangen, super verpakt, met schitterende inhoud.

Helemaal geweldig :~

1 like

En nr. 4 ook weer fantastisch :smiley:

1 like

Heel prettig contact en mooie ruil met werner. Graag tot de volgende! (tu)

1 like

Afgelopen weekend de Alpha usa verkocht aan Werner,dit ging allemaal zeer vlot en met een prettig contact.
Kortom als koper zeker een aanrader vanaf mijn kant.

M.V.G. Andre.

1 like

Gisteren een zeer leuke ontmoeting met Werner gehad! Lekker over horloges geleuterd en de overdracht van de Rolex geregeld.
Fijne kerel (tu) Werner bedankt.

Groet, Marthijs

1 like

Deal nr. 5… (tu)(tu)(tu)(tu)(tu)

1 like

Fijne smetteloze transactie gedaan met Werner, zo zou het altijd moeten zijn, kortom een AANRADER!

Werner, bedankt en tot de volgende keer!

Eric

1 like

Horloge verkocht aan Werner. Gewoon erg prettig verlopen. Snel overeengekomen. Het geld stond snel bijgeschreven op de rekening.
Aanrader dus!
(tu)

1 like

Artego 300 gekocht, in super mooie staat (nog beter dan beschreven in de advertentie).

Goede communicatie en snelle verzending ondanks de griep :wink:

top!

1 like

Horloge verkocht aan Werner…
Zeer net contact
Super snelle betaling
Aanrader!(tu)
Zo doe ik graag zaken.

Wellicht tot een volgende keer :wink:

1 like

Prettige verkoop aan Werner!

gr, HJR

1 like

Goede prijs,goede afspraken,snelle actie kortom @werner is een aanrader :+1:

1 like

Horloge aan @werner verkocht, fijne communicatie (al eerder m.b.t. algemene info horloge) en vlotte betaling. Helaas geen f2f dit keer, komt vast nog wel een keer…:slight_smile:
Dank Werner!

1 like

Fijn zaken gedaan met Werner. Snelle communicatie en ontvangen betaling. Tot een volgende keer!

1 like

Vandaag weer een leuke ontmoeting gehad met Werner, fijne vent, altijd leuk en gezellig. Graag dus tot de volgende keer!

1 like

:+1: :+1: :+1:
Alles top !!
Heel vlot betaald
Leuke communicatie
Bedankt @werner !!!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Razendsnelle deal met Werner na het plaatsen van de advertentie voor mijn Sharky. Weer even bijgekletst (via PB) na jaren scheiding :slight_smile: Vertrouwde koper ! :ok_hand:t3:

1 like

Gewoon helemaal prima. Anytime again :grin:

1 like

@Werner toont zich een prettige persoon om iets aan te verkopen. Deze keer een horlogebandje. De centen stonden al ver voordat ik de verzendgegevens kreeg op de rekening, de communicatie was prima. Een prettige persoonlijkheid, fijne deal. Aanrader!

Dank je wel Werner! :ok_hand:

1 like