Wie denkt ook over een Subdelta Persicope na?

Iedereen bedankt voor de reacties, zowel positief als minder positief. De Periscope is zeer zeker niet voor iedereen. Daarom vind ik het ook zo leuk om juist deze te doen. De internationale pers pikt hem al leuk op, onder meer www.fratellowatches.com. Het is inderdaad geen duik- maar duikboothorloge;)

1 like

“onderzeeboot horloge” dan
 Titanic was een DUIK boot
 aldus een vriend van mij, die bij de Onderzeeboot dienst van de Marine gediend heeft
 :slight_smile:

1 like

The watch will be personalized with initials of the owners, a date and a unique number.

Een bezit voor het leven!

1 like

Verkopen doe je m toch niet :wink:

2 likes

Hmm, ik zou hem erg graag willen hebben. Heel mooi ontwerp. Maar ik haak denk ik ook af vanwege de prijs


Ik heb hem net besteld, nr. 24 van 25.

Ik vind het 24-uurs einzeigerdesign fantastisch. Anders dan anders en als ie wat minder draagtijd zou krijgen (hypothetisch gezien is dat mogelijk) staat ie vast erg mooi in de watchwinder.

Ik laat geen datum of initialen graveren: “always be prepared for the unexpected.”

Ratel

Ik heb nr 23! Heb een inruil gedaan, zodat ik toch bij het project ben aangehaakt. Ik heb ook precies jouw overwegingen, ook geen datum gekozen.
Leuk man.

1 like

Nr’tje 2 voor mij, ik was vroeg vd partij.
En voor mij ook geen personalizering :wink:

1 like

Inmiddels uitverkocht, lees ik. Hebben ze mooi gedaan!

Voor dat geld koop ik liever een mooie vintage klassieker, maar ieder zijn ding. Dat blijkt wel :+1:

1 like

Ik bedacht dat ooit toen ik mijn BMW Z3 kocht: zal ik zo’n modern ding doen of een oude Triumph TR6 of zo
? Voor de toen nieuwe BMW gegaan en inmiddels staat ie vintage te zijn in de garage. Gaat vanzelf ;o).

2 likes

Dat is wel zo, maar op Ă©Ă©n of andere manier krijgen ze het design en de uitstraling van toen niet meer voor elkaar. Niet voor niets zie je zoveel retro modellen en reissues.

Dat is de essentie van wat ik bedoel. Waarom zou je nu iets ontwerpen ‘van toen’? Het wordt later vanzelf ‘van toen’, als het de tijd maar krijgt.

1 like

Iedereen moet fijn ontwerpen wat hij/zij wil. Maar het overgrote deel van de horloges van nu vind ik niet mooi. Persoonlijke voorkeur, vandaar dat ik voor oudere horloges kies. Ik houd erover op want het gaat niet meer over de Subdelta.

1 like